Ikea je osmislila novu ograničenu kolekciju pod imenom Frekvens, posvećenu prisutnosti zvuka u svakom kutku vašeg doma – ali i bilo gdje drugdje, kad god poželite napraviti tulum.
Frekvens je rezultat suradnje tvrtke Ikea kojoj su se pridružili dizajneri, inženjeri i računalni programeri tvrtke Teenage Engineering iz Stockholma kako bi cijela kolekcija udovoljila zahtjevima i vrlo mlade publike. Glazba je jedna od najmoćnijih i ujedinjujućih kulturnih sila u društvu, zbog čega Frekvens prvenstveno istražuje područje zvuka i glazbe.
Upravo je glazba mladim generacijama jednako važna za postizanje osjećaja privatnosti i atmosfere doma, baš kao i njihovim roditeljima ili bakama i djedovima, koji su glazbu konzumirali zahvaljujući sasvim drukčijim platformama i uređajima.
'Radujemo se što ćemo predstaviti Frekvens ljudima širom svijeta. Ova kolekcija donosi nešto novo u asortiman tvrtke Ikea jer se vrti oko zvuka i uključuje jednostavnu Bluetooth tehnologiju. Kompatibilnost elemenata i razne mogućnosti njihovog slaganja omogućavaju ljudima da stvore vlastitu konfiguraciju za odličnu zabavu, bilo gdje u svom domu ili izvan njega. Bonus ove razigrane kolekcije je što uključuje i mnoge predmete koji su vam potrebni da biste organizirali tulum', kaže Michael Nikolić, voditelj odjela kreativnog dizajna u Ikea of Sweden.
Okosnicu kolekcije Frekvens čine prijenosni zvučnici koji se lako mogu ukomponirati u sound system, a popraćeni su LED rasvjetom i reflektorima te ostalim potrepštinama za tulume, poput vodootpornih jastučnica ili modularnog posuđa za posluživanje hrane. Frekvens, ujedno, označava i početak novog putovanja za tvrtku Ikea, a kolekcija je već dobila nagradu Red Dot za dizajn proizvoda.
Ova će kolekcija biti dostupna u robnoj kući Ikea Zagreb i internetskoj trgovini, ali ograničeno vrijeme, počevši od početka veljače. Cijene proizvoda kreću se od 29,90 kuna za jastučnice, 69,90 kuna za predmete kao što su set od četiri šalice pa do 429 kuna za zvučnike ili 999 kuna za subwoofer.