Vojvotkinja od Sussexa pokazala se velikom obožavateljicom cipela s potpisom Aquazzura. Ovaj talijanski brend obuće ističe se kao njezin neosporni favorit u kreiranju elegantnih izdanja
Luksuzni talijanski brend, pod vodstvom dizajnera Edgarda Osorija, već je dugo omiljenim među damama iz svijeta slavnih, no Meghan Markle je ta koja je svoju ljubav prema Aquazzuri dovela do nebeskih visina.
Prema izračunu britanskog Daily Maila, vojvotkinja od Sussexa posjeduje 31 model Aquazzurinih cipela, koje uključuju ravne modele, sa srednjom petom i vrtoglavo visokom stiletto potpeticom, a sveukupna vrijednost njezine kolekcije iznosi 20.035 funti, odnosno nešto više od 24 tisuće eura.
Meghan je više puta dokazala da elegancija Aquazzurinih cipela savršeno nadopunjuje njezin profinjen, ali moderan stil, u duhu još uvijek iznimno popularne estetike tihog luksuza.
Njezin afinitet prema prijedlozima cipela brenda Aquazzura postao je sinonimom za njezin stil odijevanja.
Kad je Meghan izašla na zaručničke fotografije u studenom 2017., njezine Matilde cipele bile su znatno drugačije od tradicionalnijeg izbora cipela budućih kraljevskih mladenki.
Kultne potpetice, s delikatnim remenčićima oko gležnja, bile su tradicionalne s modernim prizvukom i označavale su početak njezine vjernosti Aquazzuri.
Ubrzo do njezinog vjenčanja i nije bilo iznenađenje što je brend uključila i u svoj veliki dan, nosivši baby plave salonke brenda sa bijelom haljinom s halter ovratnikom za koju se pobrinula dizajnerica Stella McCartney.
Kad su Meghan i princ Harry krenuli na svoju oproštajnu turneju u Ujedinjenom Kraljevstvu 2020., sve su oči bile uprte u vojvotkinju i nije bila slučajnost da su cipele brenda Aquazzura odigrale glavnu ulogu tijekom tih posljednjih javnih pojavljivanja Meghan kao zaposlene članice kraljevske obitelji.
Dok je Meghan izlazila u upečatljivoj smaragdno zelenoj haljini Emilije Wickstead i šeširom Williama Chambersa, naravno, salonke brenda Aquazzura činile su njezin odabir obuće.
Što je to u Aquazzuri što je Meghan pružilo bezbroj Pepeljuga trenutaka?
Vizija dizajnera Edgarda Osorija o stvaranju cipela koje su i moderne i nosive očito je 'pogodila' Meghan.
Tijekom godina, Meghan je pokazala svoju svestranost sa Aquazzurinom ponudom obuće.
Bilo da se radi o Deneuve štiklama sa špicastim vrhovima i prepoznatljivim detaljem mašne ili Rendez Vous mule štiklama koje uravnotežuju udobnost s visokim glamurom, Meghan dokazuje da su Aquazzurini dizajni obuće elegantni i praktični.
Vojvotkinja je oduvijek favorizirala komade koji odišu nenametljivim luksuzom, a Aquazzurine čiste linije, sofisticirane siluete i delikatni ukrasi na obući savršeno su usklađeni s njezinim modnim preferencijama.
Iako nije samo Meghan ta koja je bezglavo pala na Aquazzurin elegantni dizajn, već je postala omiljenom i među ostalim članicama kraljevske obitelji.
Od princeze od Walesa do princeze Eugenie, princeze Beatrice i Zare Tindall, talijanski brend učvrstio je svoje mjesto kao odabir broj jedan za članice kraljevske obitelji s najviše stila.
Malo je modnih kuća koje uspješno spajaju tradicionalno rukotvorstvo s vrhunskim dizajnom, a u tome nesumnjivo leži Aquazzurina privlačnost za kraljevsku obitelj.
Cipele brenda ručno su izrađene i s udobnosti na prvom mjestu, što je itekako bitan kriterij prilikom cjelodnevnog obavljanja kraljevskih angažmana.