Poslovna strategija

Inditex seli sve zaposlenike iz brenda Uterqüe u Massimo Dutti te u svoje druge robne marke

16.09.2021 u 23:41

Bionic
Reading

Najveći svjetski modni lanac Inditex, u čijem je vlasništvu i Zara, najavio je kako će od slijedeće godine njihova robna marka Uterqüe biti pripojena brendu Massimo Dutti, i to u sklopu strategije za razvoj i digitalizaciju. Tvrtka koju je osnovao Amancio Ortega tada će većinu zaposlenih u Uterqüeu preseliti u trgovine Massimo Dutti dok će ostatak rasporediti unutar drugih robnih marki grupe Inditex

Prema podacima iz 2020. godine, Inditex u sklopu brenda Uterqüe diljem svijeta posjeduje 82 trgovine s 340 zaposlenih radnika. Tekstilni div će premjestiti sve zaposlenike na koje utječe ova integracija i time osigurati budućnost svoje radne snage. Nakon spajanja brendova sav asortiman proizvoda Uterqüe bit će dostupan na web stranici i u odabranim trgovinama Massimo Duttija te se više neće prodavati u zasebnim trgovinama.

Unatoč činjenici da je tvrtka predstavila svoje rezultate za prvi fiskalni semestar, u kojem je imala drugo najbolje tromjesečje u svojoj povijesti poslovanja, Uterqüe je kao robna marka grupe ostvarila najmanji prihod ali i dala niži povrat na zaposleni kapital (ROCE). Ovom odlukom Inditex nastoji u punoj mjeri iskoristiti prednost prodiranja i prisutnosti Massimo Duttija na međunarodnim tržištima poput Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Meksika ili Turske.

Na ovaj način tvrtka nastavlja sa strategijom započetom sa Zarom Home i Zarom, kod koje se 'uz vrlo dobre rezultate' sinergijom robnih marki maksimizira dobit. U međuvremenu tvrtka će nastaviti razvijati svoju integriranu strategiju digitalne transformacije ali će i održavati otvaranje relevantnih trgovina.

'Inditex ubrzava diferencijaciju i održivu stratešku transformaciju svog poslovnog modela ', rekao je Pablo Isla tijekom predstavljanja Inditexovih poslovnih rezultata.