BMW i Daimler ipak se neće udružiti, tvrdi njemački list Der Spiegel, koji je prošlog tjedna i započeo ovu spekulaciju tvrdeći da će dva proizvođača zamijeniti sedampostotno vlasništvo u temeljnom kapitalu
Navodno je spajanje blokirala obitelj Quandt koja u vlasništvu drži 46 posto BMW-ovih dionica. Quandtovi se boje mogućnosti nastanka situacije koja se prije nešto više od deset godina odigrala između Daimlera i Chryslera kada je njemačka kompanija nakon početnog 'spajanja jednakih' završila kao vlasnik američke kompanije.
Umjesto spajanja Quandtovi su za daljnje poticanje dijeljenja dijelova kojim se snižavaju troškovi proizvodnje. BMW je u sličnom obliku partnerstva sa PSA grupom s kojom nabavlja dijelove za 1,6-litreni benzinski motor koji se ugrađuje u Mini. BMW dijelove za ovaj motor dobiva znatno jeftinije, iako PSA godišnje ugradi 800.000 jedinica, a BMW tek 200.000.
U posljednje vrijeme i Fiat se sve češće spominje kao potencijalni BMW-ov partner, a premda do spajanja s Daimlerom vjerojatno neće doći, postoji velika vjerojatnost da će dvije kompanije raditi na zajedničkoj platformi.