STAJLING ZA PET

Ivana Mišerić pokazala laskavu haljinu za kojom svi luduju, a sandale su tek posebna priča

15.08.2022 u 21:58

Bionic
Reading

Radijska voditeljica Ivana Mišerić odmara u Rovinju, a svoj Instagram profil posljednjih dana osvježava fotografijama koje otkrivaju koliko uživa u ljetnim danima usput se pohvalivši stajlingom za koji je primila brojne komplimente

Carrie Bradshaw u nastavku serije 'Seks i grad' imala je novu omiljenu haljinu, koju sad nazivaju 'Carrie haljina 2.0', a koja nosi potpis dizajnerice Norme Kamali. Haljina nazvana Diana prati liniju tijela i u isto vrijeme laska figuri, a ima i prihvatljivu cijenu od oko 200 eura, dovoljno da zaludi žene.

Iako je ovaj model haljine star nekoliko desetljeća renesansu je doživjela s prikazivanjem serije 'I tek tako…' pa sada 'Diana' s polica nestaje nevjerojatnom brzinom, na tisuće ih se proda tjedno, a trgovci je neprestano naručuju.

Nije joj odoljela ni Ivana Mišerić koja je za večernji izlazak u Rovinju odabrala vječni crni model kao stvoren za ljetne večeri. Ova haljina izrađena je od prozirnog crnog mesha zbog čega ipak zahtijeva savršenu figuru s kakvom se Ivana može pohvaliti.

Uz nju je nosila predivne sandale, model Tequila brenda Aquazzura koji obožava Meghan Markle. Ovaj glamurozni par Aquazzura sandala savršen je izbor za večernje izlaske. Nadahnute su plesnim cipelama iz 40-ih, a izrađene su od mekane kože i niza svjetlucavih kristala, a Ivana ju je sjajno stilizirala uz jednostavnu, a opet kao efektnu haljinu Norme Kamali.

Sarah Jessica Parker
  • Sarah Jessica Parker
  • Sarah Jessica Parker
  • Sarah Jessica Parker
  • Sarah Jessica Parker
  • Sarah Jessica Parker
    +3
Sarah Jessica Parker u haljini Norme Kamali Izvor: Profimedia / Autor: Jose Perez/Bauergriffin.com / MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Podsjetimo, haljina Diana predstavljena je 1973. godine bez velike pompe, a brend joj je podario unaprijeđen stil kasnih 1980-ih i ranih 1990-ih. Najnovija verzija haljine pojavila se 2018., ovaj put s ušivenim bodijem, pametnim dodatkom s obzirom na porast popularnosti oblikovanja tijela odjećom, i ostala najprodavaniji proizvod tijekom pandemije, a njezina udobnost pokazala se kao vodeća prednost.