NOVA MERCEDES-BENZOVA E-KLASA

Izvanredna udobnost, sigurnost i tehnologija

25.03.2010 u 10:22

Bionic
Reading

Nova E-klasa s više od 20 novih i poboljšanih tehnoloških dostignuća prava je riznica vrhunske tehnologije i luksuza te učvršćuje vodeću poziciju Mercedes-Benza u premium segmentu i uspostavlja nova mjerila među elitnim limuzinama. Svi modeli standardno su opremljeni najnovijim Mercedes-Benzovim sigurnosnim sustavom Attention Assist (sustav praćenja pozornosti), koji prati više od 70 pokazatelja umora kod vozača i upozorava na svaki trenutni pad koncentracije tijekom vožnje, ali to je samo jedan od sustava s dugog popisa noviteta koji služe povećanju sigurnosti i udobnosti te manjem štetnom utjecaju na okoliš

Izvanredan komfor Mercedes-Benza otišao je u novoj E-klasi korak dalje. Novo karoserija za trećinu je čvršća i lakša od prethodne, iznimno komforna sjedala dodatno su poboljšana, a novi ovjes automatski se prilagođava uvjetima vožnje. Naravno, sve to pruža i novu, višu razinu udobnosti. Naime, sigurnost i udobnost nove E-klase savršeno se slažu s povećanom ekonomičnošću i smanjenom emisijom štetnih plinova koja je postignuta ugradnjom manjih, efikasnijih motora koji razvijaju znatno veću snagu, a pritom smanjuju potrošnju goriva do 23 posto.

Nova E-klasa blago je produžena za 16 milimetara i proširena za 32 milimetra, upravo toliko da postane još udobnija, čemu pridonosi i povećanje međuosovinskog razmaka od 20 milimetara.

Mercedes-Benz za novu E-klasu razvio je nove dizelske motore s četiri i šest cilindara, opremljene novom tehnologijom izravnog ubrizgavanja goriva; svi motori zadovoljavaju norme Euro 5 te su tehnološki generaciju ispred ostalih dizelskih motora. U ponudi je i šest benzinskih motora, također s tehnologijom izravnog ubrizgavanja goriva. Svi četverocilindarski motori standardno dolaze sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, a snažnije izvedbe motora standardno dolaze sa 7G-TRONIC automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa.

E 220 CDI sa 125 kW/170 KS, E 200 CDI sa 100 kW/136 KS te E 250 CDI sa 150 kW/204 KS i 500 Nm okretnog momenta imaju prosječnu potrošnju goriva od samo 5,3 litre na prijeđenih stotinu kilometara. Potkraj 2010, u ponudi će biti i E 250 CDI 4MATIC. Najjači dizelski motor u ponudi je 6-cilindarski E 350 CDI sa 170 kW/231 KS. Ponuda benzinskih motora počinje novim 4-cilindarskim motorima E 200 CGI i E 250 CGI s tehnologijom izravnog ubrizgavanja. E 200 CGI (135 kW/184 KS) opremljen je ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva i ECO start/stop funkcijom kao standardnom opremom. E 250 CGI (150 kW/204 KS) razvija 310 Nm okretnog momenta i dolazi sa standardnim 5-stupanjskim automatskim mjenjačem. U ponudi su i 6-cilindarski E 350 (200 kW/272 KS) i 8-cilindarski E 500 (285 kW/388 KS) koji su detaljno poboljšani i smanjena im je potrošnja. E 350 BlueTEC (155 kW/211 KS) već sada zadovoljava Euro 6 norme, planirane za 2014, a svi ostali motori zadovoljavaju norme Euro 5.

Uz nove motore, paket BlueEFFICIENCY za novu E-klasu zaslužan je za znatno smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Inženjeri iz svih razvojnih odjela zajedno su radili na smanjenju težine dijelova, novoj formi i povećanoj učinkovitosti komponenti.
Za ljubitelje dinamičnije vožnje po svim terenima nudi se najnovija generacija Mercedes-Benz 4MATIC pogona na sva četiri kotača. Ovaj sustav, u odnosu na prošlu generaciju, sada je još lakši, kompaktniji i ekonomičniji te pruža znatno bolju trakciju tijekom vožnje i smanjenu potrošnju goriva.
Više od 50 godina limuzine E-klase i njihovi prethodnici postavljali su nove standarde u sigurnosti vozila. Nova E-klasa nastavlja tradiciju s jedinstvenom kombinacijom najmodernijih sustava zaštite i asistenata čiji su razvoj i koncept utemeljeni na sprečavanju stvarnih nesreća. Ove tehnologije čine E-klasu 'inteligentnim partnerom' koji vidi, osjeća, refleksno reagira na kritične situacije i postupa samostalno upozoravajući na nesreću ili smanjenje posljedica.

Ovim konceptom novi Mercedes-Benzov model štiti putnike te pridonosi većoj sigurnosti drugih sudionika u prometu.
Tijekom svog razvoja nova E-klasa prošla je više od 150 visokobrzinskih crash-testova i više od 17.000 crash-simulacija.