Vozila čija je osnovna namjena prostornost teško da mogu zadovoljiti one vozače kojima automobil ne služi isključivo kao prijevozno sredstvo od točke A do točke B
U Opelu misle kako se ovaj problem jednostavno može riješiti snažnijim motorom pa su pod poklopac Zafire nagurali najjači dizelski motor dosad ugrađen u jedan monovolumen - 195 KS snažni dvolitreni biturbo četverocilindraš koji razvija maksimalni okretni moment od 400 Nm te ih prenosi na prednje kotače.
Kako bi donekle kontrolirali nastanak efekta 'torque steer', u Opelu su doradili i elektronski kontroliranu šasiju FlexRide.
U medijskom izvješću se navodi da s ovim motorom najsnažnija dizelska Zafira sprinta s mjesta do 100 km/h za 8,9 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km/h traje 8,5 sekundi.
Maksimalna brzina? 218 km/h, a u kombiniranom europskom ciklusu Zafira BiTurbo progutat će 5,6 litara goriva na stotinu kilometara.
Cijena u Njemačkoj iznosi 35.405 eura, a automobil će se u prodaji naći u travnju.