Prošlog mjeseca Bob Lutz iz General Motorsa izazvao je medije na dvoboj tvrdeći da je Cadillacov CTS-V najbolja sportska limuzina na tržištu. Ekipa Jalopnika prva je prihvatila izazov spremna sučeliti Mercedesov AMG model moćnom CTS-V-u
U međuvremenu je Mercedes, zbog odustajanja, zamijenjen Jaguarovim XFR-om, no ni dva dana prije održavanja CTS-V izazova u Monticello Motor Clubu u New Yorku britanski proizvođač odlučio se povući iz izazova.
Jaguarov glasnogovornik Stuart Schorr priznao je da očekuje da XFR izgubi protiv CTS-V-a, no da to nije razlog odustajanja. U Jaguaru, naime, smatraju da bez dorade sustava hlađenja XFR-ove kočnice neće izdržati potrebnih pet krugova, što bi moglo ugroziti vozača.
Jalopnikow Wes Siler na startnoj će se ravnini stoga vjerojatno pojaviti za upravljačem Mitsubishi EVO-a ili Cadillac CTS-V-a, a zasad je poznato da će američkom sportašu konkurirati još nekoliko privatnih modela – BMW M3, M5 i jedan Audi RS4.