Popularni streetwear brend Off-White, koji je godine 2012. osnovao američki dizajner Virgil Abloh, posljednjih tjedana nalazi se u fokusu modne javnosti zahvaljujući maski za lice koja je dosegla cijenu višu od 7 tisuća kuna te je postala predmetom stotina ogorčenih postova na društvenim mrežama
Spomenuta maska s prepoznatljivim logotipom brendana prednjoj strani proteklog vikenda pokrenula je žustru raspravu na društvenim mrežama, zbog čega ju je poznata modna trgovina Farfetch odlučila ukloniti iz svoje ponude. U izvještaju modne platforme Lyst, koji se odnosi na najpoželjnije modne komade u prvom kvartalu 2020. godine, maska s potpisom brenda Off-White proglašena je najpoželjnjim modnim komadom u kategoriji muške mode.
Tijekom prvog tromjesečja 2020. godine, kada je pandemija koronavirusa dosegnula svoj vrhunac, stranica je procijenila da se potraga za maskama povećala za 496 posto, pri čemu je ona s prepoznatljivim logotipom brenda Off-White proglašena najpopularnijom.
'U vrijeme kada su se modni potrošači širom svijeta našli zatočeni u svojim domovima pretražujući nove modne artikle preko interneta, vjerni i vrlo angažirani sljedbenici brenda Off-White pokazali su se neprocjenjivim', ističe se u novom izvještaju modne platforme Lyst.
Spomenuta maska, po originalnoj, maloprodajnoj cijeni nešto manjoj od 700 kuna, u potpunosti je rasprodana na stranicama brojnih modnih trgovina, a zbog velike potražnje pojedinci, uključujući modnu trgovinu Farfetch, danas za nju traže više od 7 tisuća kuna.
Pitanje trebaju li maske za lice, čije se nošenje preporučuje tijekom vladajuće pandemije koronavirusa, postati modni predmet ovih dana zapitao se ugledni The New York Times, a prema riječima modne biblije Vogue, velika je vjerojatnost je da će se s širenjem koronavirusa sve više brendova preusmjeriti na stvaranje modnih maski zbog profita, dok će brendovi poput Off-Whitea američkog dizajnera Virgila Abloha nastaviti proizvoditi vlastite.