Iako trend komada s vidljivim logom brenda bilježi pad popularnosti, modna kuća Gucci potrudila se u njegovu oživljavanju
Povodom predstavljanja cruise kolekcije za nadolazeću godinu, modna kuća Gucci na čelu s dizajnerskim genijem Alessandrom Micheleom, ponudila je par komada koji na najbolji način odaju počast modi 90-ih.
Riječ je o majicama kratkih rukava i popularnim hudicama koje stižu s retro Gucci logom iz 90-ih. Predstavljene u Londonu, ove majice sada su se našle u prodaji na službenoj stranici brenda, a mnogi misle da će te majice s dozom sentimentalnosti, ali i ironije, postati novi 'it' komad iz Gucci radionice.
U trenutku kad odjeća i modni dodaci s uočljivim logotipom bilježe veliki pad potražnje, Michele na tržište izbacuje upravo takve komade. Uostalom, sve što dans nosi potpis Gucccija automatski postaje predmet žudnje zaljubljenica u modu, pa čak i ako ih krasi prepoznatljiv i uočljiv logo.
Kako pokazuju nedavni rezultati tvrtke za ispitivanje tržišta NPD Group, trećina kupljenih torbica na području SAD-a nije imala vidljiv logo, što je dovoljan pokazatelj pada popularnosti nekoć iznimno popularnih torbi s prepoznatljivim logotipima.
I dok popularnost torbi s logom osjetno pada, to se nikako ne može reći i za majice ukrašene logotipima u duhu modne estetike 90-ih koje trenutno proživljavaju modnu renesansu.