NOVA KAMPANJA

Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović pokazuju različite načine na koje žene nose modne komade Klisaba

21.04.2022 u 12:16

Bionic
Reading

Novom kampanjom za proljeće 2022. nagrađivani dizajneri Kliškinić i Šabarić pokazuju različite načine na koje žene nose Klisab

Klisab, nagrađivani hrvatski brend, kampanjom za kolekciju proljeće 22 pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove Klisab kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.

KLISAB  proljeće 22
  • KLISAB  proljeće 22
  • KLISAB  proljeće 22
  • KLISAB  proljeće 22
  • KLISAB  proljeće 22
  • KLISAB  proljeće 22
    +4
KLISAB proljeće 22 Izvor: Promo fotografije / Autor: Filip Koludrović

'Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo Klisab dizajn stiliziran na nama neočekivan način', kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju Klisab odjeća ima.

Takva prilagodljivost Klisab odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. Klisab sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama.