Otkako je modni genijalac rođen u Gruziji s diplomom prestižnog studija dizajna na Kraljevskoj umjetničkoj akademiji u Antwerpenu preuzeo Balenciagu, ova španjolska modna kuća samo niže uspjehe pa je prošle godina zbacila s prvog mjesta top ljestvice popularnosti i talijanski Gucci
U čemu je tajna njegovog uspjeha? Gvasalia je svoju modnu viziju namijenio voli mlađoj generaciji koja voli odvažan stil jer njegove definitivno nisu za svaki uskus, nadahnute su street styleom, avangardom, hip hop kulturom...
U jednom je ranijem intervjuu ispričao kako je njegova odjeća moderna verzija Cristobala Balenciage, točnije vizije kako bi dizajner funkcionirao da je danas živ i da je na čelu jedne suvremene modne kuće.
Upravo se raskoš njegova talenta vidi i u najnovijoj kolekciji za proljeće/ljeto prikazanoj na pariškom Tjednu mode koja je prepuna kreacija poput lepršavih košulja-haljina u živim bojama koje lijepo prate figuru i laskaju ženskoj figuri. Hrabre, upečatljive nijanse, moćni detalji i predimenzionirani detalji kad ih Demna Gvasalia upakira izgledaju savršeno cool.
Priča o ovom dizajneru rođenom u istočnom bloku, jednoj od republika bivšeg SSSR-a, priča je o brendiranju i hrabrim modnim potezima. A mora se priznati kako zbilja ima nevjerojatan osjećaj za biznis jer sve što on osmisli, pa kako god bizarno bilo poput npr. neobičnih čizama-hlača koje su zaludjele fashionistice rasproda se nevjerojarnom brzinom.
Poznate ljepotice potpuno je opčinio Gvasalijin hibrid čizama-hlača po paprenoj cijeni između 14 do 18 tisuća kuna, a oba ponuđena modela rasprodala su se u rekordnom roku.
Ludom hibridom čizama i hlača predstavljenom u sklopu Balenciagine capsule kolekcije stvorene za popularnu web trgovinu Net-a-Porter, unatoč podijeljenim komentarima i prilično visokoj cijeni (od 14 do 18 tisuća kuna), nije odoljela ni Severina.
Domišljati Gruzijac sjetio se napraviti torbu ispiriranu poznatom Ikeinom 'Frakta' torbom za šoping, a nezgrapne Balenciagine Triple S tenisice paprene cijene (oko 615 funti) apsolutni su hit i možemo ih vidjeti na nogama mnogih slavnih zaljubljenica u modu.
Demna je svoj talent sjajno kapitalizirao i sa svojim brendom Vetements čije otkačene kreacije obožavaju poznate trendeseterice poput Hailey Baldwin, Kylie i Kendall Jenner ili sestara Hadid, a prije nego je preuzeo Balenciagu dragocjena iskustva stekao je radeći za Maisona Martina Margieli i Louis Vuitton.