Kao zaljubljenik u automobile, sigurno ste se više puta našli u situaciji da ne možete odoljeti automobilskom časopisu s čije naslovnice vrišti fotografija i naslov usporednog testa posljednje generacije najpoželjnijih superbeštija. No, što biste učinili da vas s police kioska gleda tri časopisa koji jedan s drugim nemaju veze, a svi imaju istu fotografiju na naslovnici? Koji odabrati i zašto, zaboga, svi imaju istu naslovnicu?
Odgovor na mnoga pitanja u posljednje vrijeme je – kriza.
Mislite da je automobilska industrija patila posljednjih godina? Pitajte urednike i novinare automobilskih časopisa kako se osjećaju. S padom tiraže i oglašivačima koji, najedanput, ne odgovaraju na pozive, jedini način na koji je moguće održati sadržaj magazina na istoj razini jest, ahem, zatvaranjem jednog oka, odnosno u ovom slučaju, kupnjom fotografija i priče od posrednika.
Jedini problem jest što je globalizacijom Svijet postao još manji, pa kad britanski Car, njemački Auto Bild i američki Automobile izbace ekskluzivni usporedni test pola tuceta supersportaša vrijednih desetak milijuna kuna predvođenih McLarenom MP4-12C, nije nikakvo iznenađenje kad o tome osvane priča poput ove.
Doduše, još uvijek nam nije jasno zašto su Amerikanci u pozadini fotografije fotošopirali Alpe.