Kad se radi o modnim dodacima, za mnoge trendseterice torbe su zasigurno na počasnom mjestu
Jedan od najpopularnijih novih brendova, koji izaziva divljenje modnog svijeta, pariški je Polène te u svojoj ponudi ima nekoliko hit modela za kojima vlada prava pomama.
Brend Polène osnovan je 2016. u Parizu, no u kratkom roku stekao je brojne obožavatelje zahvaljujući svom minimalističkom dizajnu i pristupačnijim cijenama u odnosu na tradicionalne luksuzne brendove.
Sad je ponovno lansirao spektakularnu torbicu za koju niti ne sumnjamo da će naći svoj put do mnogih ovisnica o modi.
Dizajn torbice nije nastao sasvim slučajno, a i upečatljiva nijansa ima posebno značenje.
Model The Lopio nadahnut je lunarnom novom godinom, što na najbolji način prezentira svojim izgledom koji podsjeća na lampion i prekrasnom crvenom nijansom, tzv. granat, simbolom sreće i prosperiteta, a na dnu ga ukrašava reljefni logotip u obliku zmije.
'Inspirirana Festivalom lampiona, torba The Lopio ima prepoznatljiv bucket oblik sastavljen od dvanaest kožnih panela, po jedan za svaki znak zodijaka, a uz nju dolazi i pismo-torbica', poručili su iz Polènea.
Prepoznatljiv dizajn
Koža koja je izabrana za izradu modela The Lopio dolazi iz certificiranih europskih štavionica i zahtijeva minimalno održavanje. Dostupan je po cijeni od 490 eura u njihovu web shopu, a dostavljaju i u Hrvatsku.
Inače, osim svojim prepoznatljivim dizajnom, ovaj se brend može pohvaliti visokokvalitetnom talijanskom kožom koja se koristi u izradi te modelima koji se lako mogu uklopiti u svaki stil.
No nedavno je pak stigla tužna vijest: objavljeno je da i Polène podiže cijene svojih proizvoda.
'Polène je utemeljen s posvećenošću superiornoj kvaliteti upotrebom najkvalitetnijih materijala i vrhunskim vještinama španjolskih kožara. Kako bismo ostali vjerni sebi, od 6. siječnja 2025. podižemo cijene pojedinih modela, a sve u skladu s rastom cijena materijala i troškova izrade', poručili su ranije kupcima.