Da grupacija PSA koju čine Peugeot i Citroen loše pliva, znaju već i ptičice na grani. Francuska kompanija zatvorila je pogone i s njima 11.000 radnih mjesta te u prvoj polovici ove godine ostvarila gubitak od 510 milijuna eura. Novost je ta da bi princ na bijelom konju mogao stići iz neočekivanog smjera
Naime, PSA Group nedavno je ušao u strateško partnerstvo s General Motorsom koji je preuzeo sedam posto temeljnog kapitala pa se očekivalo da će Francuzi u bližoj budućnosti prisnije surađivati s Opelom. Automotive News Europe sada pak sugerira da je na pomolu nova veza u kojoj bi značajnu ulogu trebao odigrati kineski Dongfeng.
Francuzi s kineskim konzorcijem već imaju tri zajednička projekta na najvećem svjetskom automobilskom tržištu, a Dogfeng je navodno već krenuo u preliminarno istraživanje Peugeota i Citroena. PSA-ova služba za odnose s javnošću zasad se suzdržala od konkretnijih komentara replicirajući tek da PSA razmatra nove projekte s različitim partnerima.
Pokaže li se pak da uistinu ima vatre ondje gdje ima dima, Dogfeng bi navodno mogao preuzeti 30 posto udjela u PSA-u, što bi kinesku kompaniju učinilo najvećim pojedinačnim dioničarom, ispred obitelji Peugeot koja drži 25,5 posto temeljnog kapitala.
Uistinu živimo u zanimljivim vremenima.