KAPITULACIJA GARANTIRANA

Konačno dokazano na što muškarci najčešće padaju

07.03.2012 u 09:22

Bionic
Reading

Muškarčevu pažnju zaintrigirat će dama u crvenom, tvrdi novo istraživanje. No, što još je poželjno, osim vatrene crvene boje, odjenuti kako biste privukli pažnju i poglede muškaraca? Stručnjaci tvrde da su otkrili stajling koji garantira klecanje koljena i njegovu potpunu kapitulaciju

Dama u crvenom
Istraživanje sa njujorškog Sveučilišta Rochester otkrilo je da žene koje nose crveno imaju više šanse privući pažnju muškaraca. Čini se da taj podatak proizlazi iz bioloških nagona. 'U prirodi, crvena je seksualna boja. Ako nosite crveno, svome partneru poručujete da želite da vas gleda na seksualni način,' tvrdi modna psihologinja Kate Nightingale.

Muškarcima se najviše sviđa frizura kakvu ima Kate Middleton
Zaboravite na šiške
Prva stvar koju muškarci uoče na ženi je njihova kosa, pa tako čak 82 posto muškaraca smatra da je upravo kosa veliki dio ženskoga seksipila, piše Daily Mail. Premda bi mnogi istaknuli plavuše kao najseksipilnije, znanstvenici tvrde da će upravo brinete ukrasti muškarčevo srce na dulje vrijeme. Naime, stručnjaci tvrde da čak 60 posto muškaraca brinete smatra pouzdanima i vjernima.

Muškarcima omiljena ženska frizura je duga raspuštena kosa. Premda su šiške možda trenutni modni hit, muškarcima se baš i ne sviđaju, kao ni pretjerano izravnata kosa koja im šalje poruku da je žena prezahtjevna te da se previše brine o vlastitom izgledu. Najprivlačnijom frizurom muškarci smatraju onu kakvu ima Kate Middleton, ravna, raspuštena, s blagim uvojcima na kraju. 'Opušteni valovi na vašoj kosi muškarcima poručuju da se možete opustiti u njegovom društvu. Osim toga, kosa bi svakako morala biti sjajna i zdrava – to je muškarcima ključan pokazatelj plodnosti', tvrdi Kate Nightingale.

Pokažite samo 40 posto kože
Poznato je pravilo da uz minicu dolazi prekriveni dekolte, no istraživanje na Sveučilištu u Leedsu otkrilo je da je optimalna količina kože koju treba pokazati, ako tražite ozbiljnu vezu 40 posto. Dakle, ako su noge otkrivene, ruke trebaju biti pokrivene, a haljina bez naramenica ne bi trebala biti kraća od koljena. Za odlazak na večeru u restoran savršeni stajling bio bi haljina ovalnog izreza s rukavima do lakta.

Izbjegavajte hlače
Za dobar prvi dojam, haljina ili suknja bi trebale biti prvi izbor. Naime, znanstvenici sa Sveučilišta u Hertfordshireu zamolili su 300 muškaraca da kažu kakav dojam na njih ostavljaju žene koje su nosile hlače ili suknje od istoga materijala. Rezultati istraživanja pokazali su da žene u suknjama ostavljaju dojam većeg samopouzdanja.

Hodajte uspravno i nosite potpetice
Žene na vrhuncu plodnog ciklusa istu udaljenost, za razliku od žena koje nisu u plodnim danima, prehodaju tri sekunde sporije, a muškarci taj hod ocjenjuju privlačnijim. 'Nošenje peta upravo to oponaša', kaže Kate Nightingale te savjetuje da ne posežete za cipelama s vrtoglavo visokim petama, granica bi treba biti sedam centimetara.

Zaboravite na tajice
Izbjegavajte na spoju nositi sve što je previše trendi ili baš po posljednjoj modi. Prema rezultatima jednog istraživanja, piše Daily Mail, tajice i kombinezoni na vrhu su popisa ženske odjeće koju muškarci mrze, a nakon toga slijede jakne koje podsjećaju na muške sakoe, uggsice, gladijatorske sandale te dimije.

Pokažite vrat
Vrat je erogena zona, a njegovu pažnju privucite pomno odabranom ogrlicom. Umjereno naglašeni dekolte je poželjan, no ne treba pretjerivati. 'Muškarce oskudna odjeća privlači kada traže veze kratkoga vijeka, no kada žele dugoročnu vezu, privlače ih žene koje ne pokazuju previše jer smatraju da mogu računati na njihovu vjernost', kaže Kate Nightingale.

Vodite računa o količni i boji make-upa
Čak svaki peti muškarac reći će da njegova partnerica nosi previše šminke, a teška podloga i prenaglašeno rumenilo najčešće odbijaju muškarce. Ako šminkom baš želite nešto naglasiti, neka to onda budu vaše usne. Naime, muškarac će pri susretu potrošiti prvih deset sekundi promatrajući ženine usne. Ako nosite ruž, pobrinite se da njegov pogled zadržite što dulje – ružičasti ruž pogled će zadržati 6,7 sekudni, a crveni 7,3 sekunde.