Britansko udruženje automobilskih proizvođača i distributera danas je objavilo gašenje britanskog salona. Zasad samo za ovu godinu
Premda je riječ o privremenom gašenju, mnogi mediji već sada nagađaju o tome da je ovogodišnje otkazivanje zapravo posljednji čavao u lijes salona koji posljednjih godina samo bilježi pad popularnosti. Na svojem vrhuncu, britanski salon uspio je 1978. privući 908.194 posjetitelja u Birminghamu.
Čak i povratak u London 2006. nije ništa uspio promijeniti po pitanju popularnosti otočkog salona. Iste godine, naime, salon je posjetilo svega 415.000 posjetitelja.
Nažalost britanski salon nije jedini kojem oprijeti odstrel. Već je ovogodišnji salon u Detroitu jedva dobio prolaznu ocjenu nakon otkazivanja brojnih proizvođača poput Ferrarija, Porschea i Nissana, a isto se, čini se, sprema i tokijskom salonu na kojem se neće pojaviti Ford, GM, Chrysler i Volvo.