Doajenka francuske kinematografije, 69- godišnja Isabelle Huppert, redovito plijeni pozornost svojim modnim odabirima i pritom uspješno ruši nametnute stereotipe o ideji odijevanja u skladu s godinama
Posljednjih šest godina o modnom izričaju francuske dive brine stilist Jonathan Huguet koji je za modnu bibliju Vogue ukratko otkrio kako izgleda njihova suradnja.
Za francuskog stilista Huppert je suštinski kreativac, čiji su umjetnički uzori jednako iscrpni kao i njezina kolekcija sakoa oštrih linija i pussy bow bluzi. Ona razumije svaku nišu i referencu koju joj Huguet ponudi i 'prevodi' nijanse modnog jezika na način koji joj najbolje odgovara.
ISABELLE HUPPERT
Nitko joj ne bi dao 69: Francuska diva ovim stajlinzima zasjenila je upola mlađe ljepotice
‘Dob nikada nije tema naših razgovora’, tvrdi Huguet priznavši da je njegova slavna klijentica, koja će na proljeće proslaviti 70 godina, vrlo otvorenog uma kada je riječ o modi, a ovoj činjenici u prilog dovoljno govore njezini stajlinzi s ovogodišnjeg izdanja filmskog festivala u Cannesu.
‘Ona je elegantna i bezvremenska, ali uvijek je na rubu nečega, između dvije strane, tame i šika’, riječi su Hugueta. Zbog njezinih kameleonskih tendencija, definiranje Huppertinog ‘stila francuske djevojke’ u zreloj dobi jednako je teško pretočiti u urednu formulu. ‘U slučaju Isabelle dominira nonšalantnost, no postizanje ravnoteže je ključno’, kazao je.
Umjesto brendovima, Huguet se pri odijevanju slavne Francuskinje vodi komadima koji će je prikazati u ‘najboljem svjetlu’, a najbolji primjer tomu njezina su nedavna izdanja s crvenog tepiha Filmskog festivala u Marakešu.
Huppert je navedenim povodom osvanula u dvije crne haljine s potpisom Diora - jednoj Matrix- šik estetike, drugoj bajkovitog izgleda koja je dala novi vjetar u leđa trendu haljina s kapuljačom. 'Ovi odabiri bili su posve neočekivani', priznaje Huguet koji je spomenute kreacije za Isabelle ponajviše odabrao na temelju vlastite ljubavi koju gaji prema prvoj haute couture kolekciji Marije Grazie Chiuri za Dior.
‘Kad god radimo zajedno, ne radi se o projektiranju, već o pronalaženju pravog izgleda, bio on opasan ili klasičan’, modnoj bibliji priznao je Huguat.