Prije točno dva desetljeća, grupa McLarenovih dizajnera i inženjera okupila se s ciljm da redefinira način na koji gledamo na automobile. Premda projekt McLarena F1 nije ugledao svjetlost dana do 1992, Britanci su odlučni u tome da upravo 2010. proglase 20-godišnjom obljetnicom postojanja legendarnog superautomobila iz Wokinga
McLaren je proizveo svega 64 primjerka F1, pet specijalnih izvedbi F1 LM i tri F1 GT izvedbe za homologaciju, šest testnih prototipova te 28 F1 GTR trkaćih primjeraka za utrkivanje u 24 sata LeMansa i FIA-inom GT1 natjecanju.
Pri kraju životnog vijeka, 1998. F1 je postao najbrži automobil na svijetu postigavši maksimalnu brzinu od 372 km/h. Ovu titulu kasnije mu je odnio Bugatti Veyron probivši magičnu granicu od 408 km/h. Ipak, McLaren i danas drži rekord za najbrži automobil s atmosferskim motorom.
McLaren F1 također je osvojio GT1 natjecanje 1995, kao i prvo, treće, četvrto i peto mjesto na utrci izdržljivosti 24 sata LeMansa iste godine.
Povodom 20-godišnjice postojanja, britanska kompanija vlasnike je pozvala na ekskluzivnu večeru u tehnološkom centru u Wokingu, a tom je prilikom na jednom mjestu okupljen najveći broj primjeraka F1 dosad – čak 21 automobil.
Nasljednik legendarnog F1, model MP4-12C uskoro kreće u proizvodnju, a hoće li ikad doseći kultni status svog prethodnika, samo vrijeme može pokazati.