sjećate li ih se?

Kultni parfemi iz 90-ih slave svoj veliki povratak na scenu: Ovi mirisi su opet hit

22.09.2024 u 11:27

Bionic
Reading

Ako ste odrasli u 90-ima, vjerojatno su vam neki od ovih kultnih mirisa dobro poznati. A na radost mnogih, neki od njih vratili su se 2024. godine i ponovno postali hit

Devedesete su, ako ništa drugo, bile itekako upečatljivo razdoblje te pravi procvat u svijetu mode i ljepote. Bilo je to doba svjetski slavnih supermodela, Alexander McQueen postao je kralj mode, a Carolyn Bessette-Kennedy ušla je u povijest kao najcool njujorška it djevojka. U to vrijeme svaka djevojka sanjala je o i Muglerovom Angelu, prvom gurmanskom mirisu u povijesti, čija je muza bila nevjerojatna Jerry Hall.

A nostalgija za 90-ima i njihov veliki povratak na modnu scenu u fokus vraća i neke od najboljih ženskih mirisa 90-ih. Ne samo da nas nostalgično vraćaju u to desetljeće, već i danas zaslužuju mjesto na polici s parfemima – od kultnog Eternityja Calvina Kleina do Lancômeova Trésora.

Angel, Thierry Mugler

Angel je bio miris ljubitelja tuluma i tajanstvenih žena. Njegov tvorac, francuski dizajner Thierry Mugler, vrlo je prikladno opisao ovaj gurmanski miris: 'Želio sam stvoriti senzualni aspekt ovim parfemom, tako da gotovo poželite pojesti osobu koja ga nosi.' Bočica koja se može ponovo napuniti u obliku zvijezde sadrži slatku i zaraznu mješavinu meda, marelice, šljive, breskve i jasmina, sa senzualnim naglascima pačulija, vanilije, karamele, mahune tonke, mošusa, jantara, čokolade i sandalovine.

Trésor, Lancôme

Godine 1990. Trésor je osvojio elegantne žene. Kristalna bočica u obliku dragulja sa sadržajem jantarne boje donosi delikatan miris latice ruže, bergamota, breskve i ananasa te s naznakama vanilije, marelice, mošusa i sandalovine.

Classique, Jean-Paul Gaultier

Godine 1993. Jean-Paul Gaultier kreirao je parfem Classique, upakiran u kristalnu bočicu inspiriranu poprsjem koje modni dizajneri imaju u svojim ateljeima, u kombinaciji s najzavodljivijim odjevnim predmetom: korzetom. Enfant terrible mode, Gaultier je uspio stvoriti provokativan i senzualan parfem s notama cvijeta naranče, džina i vanilije.

L'Air du Temps, Nina Ricci

Iako je ovaj parfem nastao 1948. godine, nije postao popularan sve do 1990-ih. Francuska tvrtka lansirala ga je nakon Drugog svjetskog rata kao eliksir optimizma, mira, ljubavi i slobode. Sadrži note jasmina i ruže i smatra se prvim začinskim cvjetnim parfemom uopće. Iako se zove L'Air du Temps (u prijevodu 'duh vremena'), ovaj kultni miris je bezvremenski.

Eternity, Calvin Klein

Godine 1988. tada 19-godišnji model Christy Turlington bila je zaštitno lice parfema Eternity i donijela je brendu Calvin Klein 35 milijuna dolara u prvoj godini. Ovaj je miris definirao eru 90-ih kao onaj iz obitelji vodenog cvijeća te inspiriran odnosima koji nadilaze vrijeme. Pri prvom prskanju obavijaju vas note kruške, bergamota i crnog ribiza, zatim božura, ruže i jasmina, a u visokim notama mošusa, pačulija i jantara.

Anaïs Anaïs, Cacharel

Lansiran 1978., Anaïs Anaïs osvojio je svoje mjesto na svakoj polici s parfemima 1990-ih. Lagan je i ultraženstven miris s gornjim notama cvijeta naranče, lavande, bergamota, crnog ribiza, limuna, bijelog ljiljana, zumbula i galbanuma. U notama se nalaze i mirisi đurđica, jasmina, karanfila, tuberoze, ylang-ylanga, irisa, ruže i korijena ljiljana. Bazne note uključuju cedar, pačuli, jantar, tamjan, mošus, kožu, sandalovinu i vetiver.