General Motors i Chrysler od početka financijske krize dobili su državnu pomoć u vrijednosti od 17,4 milijardi američkih dolara
Jedan od razloga zašto su se GM i Chrysler opirali bankrotu te radije odlučili za veliku posudbu bio je to što potrošači ne bi htjeli kupiti vozilo proizvođača koji možda neće biti u mogućnosti ispoštovati garantnu obvezu na novo vozilo.
Sada se ipak čini da je samo spominjanje riječi bankrot rastjeralo kupce iz GM-ovog i Chryslerovog dvorišta. Automotive News donosi podatke CNW-a iz ispitivanja 40.000 potrošača prema kojima je u siječnju i veljači 12 posto manje kupaca izrazilo interes za GM-ovim i čak 33 posto manje za Chryslerovim vozilima.
Istovremeno Ford, koji je odbio državnu pomoć, bilježi rast interesa od 12 posto. Ipak, sve je to kap u moru za korejske proizvođače Hyundai i Kiju koji su u prva dva mjeseca ove godine zabilježili rast interesa u iznosu od 59 i 50 posto.