I superautomobili stare. Premda to možda nikad ne biste zaključili prema njegovim napetim, mišićavim linijama, Murcielago je skupio već devet godina staža na tržištu te je vrijeme da prepusti svoje mjesto nasljedniku
Premda mediji već naveliko bruje o tome da ćemo u Parizu dočekati novu Jotu, čini se da to neće biti jedina premijera talijanskog proizvođača u Gradu Svjetla. Dokument koji je procurio iz Sant' Agate, a koji poziva Lamborghinijeve dilere u središnjicu na specijalnu prezentaciju, navodno otkriva da proizvođač s logom razjarenog bika sprema dva iznenađenja.
Pod kodnim imenom LB715-5 navodno se krije Jota, a oznaka 715, nagađa se, stoji za broj konjskih snaga koje će istiskivati njezin V12 s direktnim ubrizgavanjem. Automobil bi trebao raspolagati ćelijom od ugljičnih vlakana koju je za Lamborghini razvila austrijska kompanija Carbo Tech, ista ona koja izrađuje putničku ćeliju McLarena MP4-12C.
Drugi model na popisu je 83X, a zasad nitko ne zna o čemu se radi. Jedni vjeruju da je riječ o konceptnom nasljedniku Gallarda, drugi misle da se pod tom oznakom krije GT konkurent Ferrarijevom 599, dok su treći sigurni da će Lamborghini pokazati dilerima prototipnu izvedbu limuzine Estoque.
Nama pak ne preostaje drugo nego strpjeti se do 23. rujna, kada će se održati prezentacija, i nadati se da će neki od Lamborghinijevih 'pouzdanih' dilera uspjeti prokrijumčariti mobitel s kamerom.