Otkako je Lexus izbacio svoj prvi superautomobil – moćni i papreno skupi LFA, ljubitelji japanskih automobila pitaju se kako bi izgledao ogled s višestruko jeftinijim no podjednako žestokim Nissan GT-R-om
Premda dva automobila, barem kad je cijena i ekskluzivnost u pitanju, ne spadaju u istu kategoriju, to njihovu usporedbu ne čini ništa manje interesantnom. Lexus planira proizvesti svega 500 primjeraka LFA po cijeni od gotovo dva milijuna kuna bez poreza i davanja, a Nissan ne ograničava proizvodnju GT-R-a koji košta oko pola milijuna kuna.
Proteklih se godina GT-R nametnuo kao najisplativiji superautomobil koji redom pometa pod višestruko skupljim i renomiranijim sportskim automobilima na ultimativnom testu voznih osobina – Nurburgring Nordschleifeu.
Motor Trendu pružila se prilika usporediti GT-R i LFA rame uz rame, a s obzirom na to da je riječ o američkoj tiskovini, ne treba čuditi što su se od svih testova, pa tako i kruga na trkaćoj stazi, Amerikanci odlučili za sprint na četvrt milje.
Kako se GT-R s integralnim pogonom i turbopunjenim 3.8-litrenim V6 sa 480 KS snašao protiv LFA sa 4.8-litrenim atmosferskim V10 sa 560 KS i stražnjim pogonom, pogledajte u videoisječku koji donosimo u nastavku.