Ljubačasta, fuksija, žuta i električno plava, boje su koje će se nositi ovog proljeća. 'In' su pruge, točkice i isprani jeans
Osim velike palete boja - od tamnoljubičaste, boje fuksije i tamnoružičaste, tamno i svijetlosive, žute, crne i bijele, do tamnoplave, električnoplave i tirkiznozelene, iz Urban Republica za ovo proljeće predlažu tunike, odnosno majice-haljine koje se nose preko tajica ili skinny traperica. Za prohladne proljetne dane predlažu bolero koji se nosi uz haljinu ili u casul varijanti uz običnu pamučnu majicu i traperice. Tu su i jakna bomberica te baloner diskretno kariranog uzroka.
Grafički je proljetna kolekcija obilježena prugama i šarenim uzorcima koji se nalaze na majicama, haljinama i košuljama. Tu su i, ovog proljeća, nezaobilazne točkice, te i dalje vrlo popularan karirani uzorak. Što se traperica tiče, ovog su proljeća veliki hit isprane traperice u stilu osamdesetih– jako svijetle traperice skinny ili flare fit modela.
Što se muške mode tiče, iz Urbana ovog proljeća predlažu bijelu, žutu, bež, zelenu i pepermint-zelenu, svijetloplavu i tamnoplavu, tamnosmeđu i crnu boju. Nose se mornarske prugice, retro majice te karirane, prugaste i jednobojne košulje. Krojevi muških Urban hlača i dalje su ravni, prošireni po dužini te lagano opušteni. Uz vrlo popularne jakne bomberice, muškarci će nositi pamučne jakne s mnogo džepova.
Zaštitna lica modnog branda Urban Republic za proljeće/ljeto 2009. su poznata zadarska manekenka Nevena Dujmović te Nikolina Rak i Saša Omerović. Kampanja je snimljena u Dubrovniku na lokacijama Staroga grada, a snimio ju je fotograf tim Dejan Kutić i Romano Decker. Šminku potpisuje Simona Antonović, a frizuru Ivana Šimunić.