CASA ZETA-JONES

Maštate o najudobnijim cipelama koje će izgledati odlično u svim prigodama? Pogledajte kolekciju s potpisom Catherine Zete-Jones

12.08.2020 u 19:48

Bionic
Reading

Lijepa velška glumica i supruga holivudske legende Michaela Douglasa 'bacila' se u svoj novi biznis vezan uz lifestyle brend Casa Zeta-Jones. Riječ je o kolekciji cipela izrađenih od veganskih materijala, a koje je dizajnirala u suradnji s brendom Butterfly Twist

50-godišnja Catherine Zeta-Jones s ponosom je objavila video sa snimanja kampanje za njezin novi poslovni pothvat. Riječ je o suradnji Butterfly Twistsa i njezinog lifestyle brenda Casa Zeta-Jones, za koji je slavna Velšanka dizajnirala cipele napravljene od veganskih materijala.

Fotografije su snimljene na udobnoj sofi postavljenoj, ležaljci u vrtu, u automobilu, na terasi... a na svakoj od njih Catherine Zeta-Jones ima drugi model cipela, točnije balerinki u raznim dezenima, a koji se savršeno uklapaju u cjelokupni outfit.

A kako je došlo do same suradnje s brendom Butterfly Twists, pojasnila je sama Catherine Zeta-Jones: 'Dobila sam stravičan žulj od jednih cipela. Bila sam na aerodromu i jednostavno više nisam bila sposobna hodati. Malo je nedostajalo da se rasplačem dok sam pokušala napraviti koji korak. Ušla sam u prvi dućan na aerodromu i kupila par Butterfly Twists cipela.

To je bio moj prvi susret s njima, a kada sam počela surađivati s raznim brendovima za Casa Zeta-Jones, razmišljala sam s kime bi sve mogla raditi. Koje cipele volim? Željela sam napraviti nešto za žene poput mene koje su stalno u pokretu - stalno trče, voze, šeću pse, shoppingiraju, rade...Ništa mi osim Butterfly Twistsa nije palo na pamet.

Radeći s njima dobro sam se zabavila, ali i bila kreativna. Uzela sam najbolje od njihovog proizvoda i napravila svoju inačicu.'

Kako je rekla, riječ je o super udobnim cipelama napravljenim od veganskih materijala, a koje se lako mogu zarolati i spremiti u torbu koju nosite.

'Ne želim staviti svoje ime na bilo šta samo kako bi zaradila. Obožavam izrađivati, a ovaj brend predstavlja baš sve što volim u životu i sve što mi je potrebno u životu. Želim dati kupcima, ali i svojim obožavateljima dijelić sebe koji će si moći priuštiti. Ovo je za svaku ženu.

Možda možeš odvesti djevojku iz Walesa, no Wales nikada neće otići iz djevojke, pa tako i ja uvijek tražim nešto povoljno i nešto što izgleda skuplje nego što doista jest i takav je moj brend.'