Online trgovci diljem svijeta sve više uvode tokenizaciju, uklanjajući tako potrebu za ručnim ažuriranjem korisničkih podataka te povećavajući osjećaj bezbrižnosti prilikom online kupnje
Sve više potrošača kupnju obavlja online - od nabavke namirnica, preko dostave hrane, do kupovine kućnih potrepština, odjeće i zabave; pritom trgovci sve veću pozornost posvećuju omogućavanju besprijekornog korisničkog iskustva. Kako bi online kupnja prošla što bezbrižnije, Mastercard će Amazon korisnicima u 12 zemalja diljem Sjeverne i Latinske Amerike, Bliskog istoka i Europe omogućiti tokenizaciju i digitalizaciju fizičkih kartica, čime se sprečava izlaganje korisničkih podataka i osigurava dodatna sigurnost transakcije. Na taj način, podaci o plaćanju su jedinstveni za svaku pojedinačnu transakciju i može ih koristiti samo trgovac koji je to zatražio. Amazon će početi koristiti Mastercardovu platformu tokenizacije kroz 2020. godinu.
Amazon i brojni drugi trgovci širom svijeta koriste Mastercardovu platformu tokenizacije kako bi omogućili da kartice koje korisnici pohranjuju u sustav uvijek budu ažurirane. Za razliku od fizičkih kartica, tokeni ne istječu – jednom kada se korisnički podaci unesu, čak i kada korisnici dobiju novu fizičku karticu od svoje banke, oni se automatski ažuriraju. Tako se otklanjanju potencijalne poteškoće s ponovnim unosom brojeva kartice ili problemi prilikom obavljanja transakcije.
Tokenizacija omogućuje besprijekorno korisničko iskustvo stvaranjem vizualnih znakova, tj. prikazom poznate kartice koja ulijeva povjerenje u željeni način plaćanja. Prema istraživanju kompanije Mastercard, 80% korisnika kartica vjerojatno će obaviti kupnju nakon što se pokaže slika njihove odabrane kreditne kartice.
U 2020. godini potrošači diljem svijeta ubrzano prelaze na digitalna plaćanja. Ta promjena u navikama potrošača navodi trgovce da iskustvo kupnje učine što jednostavnijim i praktičnijim. Mastercard Digital Enablement Service (MDES) platforma omogućuje besprijekorno iskustvo kupnje, uklanjajući potencijalne poteškoće prilikom upravljanja s podacima s kartice i smanjujući stopu napuštanje kupnje.
„Promjene u navikama i ponašanju potrošača posebno su ubrzane tijekom posljednjih mjeseci. Naša je zadaća, za digitalno osviještene korisnike i napredne tvrtke poput Amazona, osmisliti infrastrukturu i partnerski ekosustav“, rekao je Jorn Lambert, izvršni potpredsjednik za digitalna rješenja u kompaniji Mastercard. „Mastercardova suradnja s Amazonom i drugim trgovcima potvrđuje snagu naših digitalnih proizvoda. Ostajemo predani stvaranju izvrsnog korisničkog putovanja koje poboljšava cjelokupno iskustvo kupnje.“