Japanski proizvođač konstantno unapređuje i mijenja svoj dizajnerski izričaj, a nakon era Zoom-Zoom i Nagare, došlo je vrijeme za implementaciju dizajna Kodo, što na japanskom znači – duša pokreta
Prve naznake tog dizajna vidjeli smo na konceptima Minagi i Shinari, a u Hirošimi smatraju da je kucnuo čas da ga se implementira i na serijskom modelu. Osnovne odlike su mu hrabriji i agresivniji dizajn s oštrim linijama i prominentnom rešetkom hladnjaka. To znači da možete reći zbogom Mazdama koje izgledaju kao da vam se smiješe i pozdraviti one koje izgledaju kao da nikad neće trepnuti.
O samom automobilu malo je toga poznato osim toga da će europski kupci moći birati između novih generacija benzinaca i dizelaša koje Japanci nazivaju SKYACTIV. Riječ je o učinkovitim motorima s direktnim ubrizgavanjem i omjerom kompresije 14:1.
Dvolitreni benzinac, odnosno 2.2-litreni dizelaš nudit će se u snažnijim i slabijim varijantama, a nagađa se da će osim ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa i prednjeg pogona u ponudi biti i šesterostupanjska automatika, kao i integralni prijenos na sva četiri kotača.