Nije nikakva novost da sve što odjene ultra stajliš vojvotkinja od Sussexa začas postane novi modni hit te se munjevitom brzinom rasproda s polica trgovina
Iako je britanska javnost bila podijeljena oko vrtoglave svote za odjeću koju je prelijepa trudnica Meghan Markle nosila na 16-dnevnoj turneji po Australiji i Oceaniji na kojoj je promijenila čak 41 outfit, ne može se poreći kako je zgodna Amerikanka itekako utjecala na popularnost tamošnjih brendova i dizajnera koji se tek probijaju.
Osim toga, Meghan nije odustala od svojih etičkih principa budući da je zagovarateljica održive i ekološki prihvatljive mode što je dokazala noseći omiljene traperice brenda Outland Denim više od pet puta na turneji.
Spomenute su traperice nakon što ih je nosila vojvotkinja od Sussexa, postale veliki hit.
MODNA KAMELEONKA
Meghan Markle je u 16 dana promijenila čak 41 stajling, a mi smo ih pronašli sve do jednog
Radi se o crnim skinny trapericama, model 'Harriet' čija je cijena 1.280 kuna potpisuje brend Outland Denim, a zanimljivo je kako su se traperice samo u nekoliko sati rasprodale što je začudilo i osnivača brenda Jamesa Bartlea.
Osim toga, zgodna vojvotkinja koja će na proljeće postati prvi puta mama, posredno je utjecala na živote 30 žena iz Kambodže koje su bile zatočenice i prisiljavane na seks.
Naime, nakon što je za trapericama ovog brenda zavladala nevjerojatna pomama, s ogromnim povećanjem zarade za 640 posto, iz brenda su poručili kako će zbog toga Outland Denim koji koristi za svoje proizvode organski pamuk i prirodne boje moći zaposliti još djelatnica.
Iz Outland Denima na Instagramu su se zahvalili Meghan. 'Hvala vojvotinji! Zadovoljstvo nam je objaviti kako ćemo moći zaposliti oko 15 do 30 novih krojačica i već smo u potrazi za novim djelatnicama'.
Ogromno zanimanje i publicitet zateklo je i osnivača brenda.
'Ako Meghan nosi nešto s vašim potpisom to je kao da ste osvojili na modnom lotu. Mi bismo dnevno prodali oko 10 pari dnevno putem naše web stranice, a u nekoliko sati rasprodali smo sve modele 'Harriet'. Naravno, prodali smo i druge modele naših traperica', izjavio je tad oduševljeni James Bartle.
Za pokretanje Outland Denima nadahnuo ga je susret s aktivisticama za borbu protiv trgovine ljudima pa je otvorio tvornicu u Kambodži kako bi se ponudila mogućnost za zapošljavanje mladih žena iz udaljenih sela, a bez tih radnih mogućnosti djevojke i mlade žene lako bi postale žrtve traffickinga.
Njihovi su proizvodi, objašnjava Bartle, od prirodnih tkanina proizvedeni prema najvišim etičkim i ekološkim standardima, a pakiranje je od recikliranog materijala.
'Meghan Markle je žestoka pobornica prava žena pa vjerujem kako su njezini stilisti odabrali traperice s našim potpisom upravo zbog toga', izjavio je.