Mercedes V-klasa
Izvor: Promo fotografije / Autor: mercedes
Mercedes V-klasa
Izvor: Promo fotografije / Autor: mercedes
Prilikom lansiranja nove V-klase Nijemci su odlučili baš ništa ne prepustiti slučaju, pa su onima koji bi, nekim slučajem, mogli previdjeti trokraku zvijezdu na rešetci hladnjaka u medijskom izvještaju objasnili kako je riječ o - ‘Mercedesu među monovolumenima’
Neobičan, neki će reći i uobraženi potez, lako je objasniti. U Mercedesu su nam zapravo željeli reći da nova V-klasa nije Renault kao, primjerice, njihov manji monovolumen Citan
Sad kad je to razjašnjeno valja objasniti i zašto bi bilo bolje da je Mercedes rekao da je V-klasa - S-klasa među kombijima. Pardon, monovolumenima.
Kad krene u prodaju početkom travnja V-klasa će biti jedan od najsofisticiranijih, najkomfornijih i najsigurnijih monovolumena na tržištu s opremom koja uključuje gotovo sve, pa i mnogo više od onoga što smo vidjeli kod konkurencije. Kupci će moći birati između varijanti sa šest individualnih sjedala i dva sjedala te dvije klupe na koje sjeda osmero putnika.
Tu je sustav glasovnog upravljanja Linguatronic, kao i Thermotronic, sustav individualne kontrole klimatizacije, te inteligentno LED ambijentalno osvjetljenje. Zatim adaptivni tempomat Distronic Plus, sustav koji nadzire mrtvi kut i nesvjesno prelaženje iz trake u traku, sustav koji očitava prometne znakove i podešava snop dugih svjetala te kamere koje daju pogled na 360 stupnjeva oko automobila.
Automobil će se nuditi s jednim dizelskim motorom, 2,1-litrenim turbidzelašem s direktnim ubrizgavanjem, u tri varijante. V200 CDI raspolaže sa 136 KS i 330 Nm, V220 CDI sa 163 KS i 380 Nm, a V250 BlueTEC sa 190 KS i 440 Nm. Najsnažniji model dolazi standardno s automatskim 7G-Tronic mjenjačem, dok je isti dostupan uz nadoplatu na slabija dva modela koji standardno dolaze s ručnim mjenjačima.
V-klasa će također biti dostupna u dvije dužine međuosovinskog razmaka te tri dužine karoserije.