Kultni klasik 300SL, poznat i kao Gullwing, proizveden je u nešto više od 1.800 primjeraka roadstera i 1.400 primjeraka kupea u razdoblju od 1954. do 1963, što ga čini iznimno rijetkim i skupim automobilom
Budući da ne raspolažu svi milijunskim iznosima na računu, pojedini automobilski entuzijasti skloni su zažmiriti na oba oka da bi sjeli za upravljač replike. Na njihovu žalost, Daimler nije spreman pogledati na drugu stranu u ovakvim situacijama.
Nakon što je na sudu pobijedila neimenovanu njemačku kompaniju zaslužnu za proizvodnju neautorizirane kopije 300SL-a serije W198, ekipa iz Daimlera automobil je dala uništiti, a kao poruku ostalima koji se misle upustiti u sličan posao čak je objavila fotografije samog procesa uz sljedeću poruku:
'Intelektualna prava na oblik karoserije legendarnog modela Gullwing pripadaju Daimleru AG. Tko god izrađuje ili nudi replike ovog vozila, narušava prava kompanije. Ovo pravilo vrijedi i za replike koje nemaju istaknute logotipe i oznake kompanije. Daimler AG već dugo zauzima oštar stav prema repliciranim vozilima.'
Što znači 'oštar stav', možete pogledati u fotogaleriji koju donosimo u nastavku.