Na automobilskom salonu u Los Angelesu ovog tjedna posjetitelji će premijerno moći vidjeti najsnažniji ML dosad. Novosti je pregršt, a najvažnija je ta da nam Mercedes ponovno mulja oznakom '63'
I dosad je taj broj navodio neupućene na krivi trag. Prethodnu generaciju, kao i gotovo sve druge modele iz Affalterbacha, pogonio je V8 zapremnine 6,2, a ne 6,3 litre. Sada je ovaj problem dodatno potenciran jer novi ML63 AMG pogoni V8 od 'svega' 5,5 litara.
Unatoč manjoj zapremnini, novi motor je snažniji i pomoću kompresora standardno razvija 518 KS, što je 15 KS više od prethodnika, te 700 Nm. To je, naravno, prije nego što se odlučite iskrcati dodatan novac za paket AMG Performance koji podiže snagu na 550 KS, a okretni moment na 759 Nm.
Što će vam paket AMG Performance? Bez njega ML63 AMG stiže do stotke za 4,7 sekundi i juri 250 km/h, dok s njim do stotke sprinta za desetinku brže i postiže 280 km/h, pa tko voli…
Snaga se standardno prenosi na sva četiri kotača u omjeru 40:60, a za izmjenu brzina zadužen je Mercedesov sedmerobrzinski automatski mjenjač AMG SPEEDSHIFT PLUS podesiv u tri režima - sportskom, ručnom i ekonomičnom.
Po prvi put u Mercedesu su odlučili zračni ovjes AIRMATIC i adaptivnu kontrolu šasije dopuniti takozvanim sustavom ACTIVE CURVE koji pomoću aktivnih stabilizatora na prednjoj i stražnjoj osovini ograničava 'plivanje' automobila u zavojima.
Kako izgleda novi ML63 AMG iznutra i izvana, proučite u našoj fotogaleriji i videoisječku koji donosimo u nastavku, a detaljnije informacije o cijenama i datumu početka prodaje imat ćemo nakon službenog predstavljanja automobila u Los Angelesu.