Maleni automobili i veliki motori? Zvuči kao odlična podloga za dobru zabavu, a ne valja zaboraviti ni da je upravo na tim osnovama, začetim Volkswagenovim Golfom GTI, nastala klasa paprenih kompaktnih automobila koncem sedamdesetih godina prošlog stoljeća
Nekolicina Mercedesovih mehaničara, na praksi u pogonima u Rastattu, došla je na ideju da pod poklopac B-klase ugura 5,5-litreni V8 iz modela E550. Začudo, glomazna jedinica stala je ispod B-klasine haube bez problema, a sudeći prema medijskom izvješću, radnici su uspjeli prišarafiti motor bez ikakvih modifikacija na nosačima.
U cilju sigurnosti i boljih performansi B-klasa je dobila i transplantaciju stražnjeg ovjesa s E-klase, dok su standardne kočnice zamijenjene onima iz C-klase AMG. Paket izmjena zaokružile su velike AMG-ove 18-colne felge.
Mercedesova ekipa zasad nije napravila mjerenja performansi, no sa 385 KS modificirana B-klasa do stotke bi trebala stizati za manje od šest sekundi te juriti najmanje 250 km/h.