Ema Juretić mlada je poduzetnica koja već deset godina živi uspješnu poslovnu priču svojim jedinstvenim brendom Dilemma Posters
Magenta Moments obilježava Međunarodni dan žena velikim nagradnim natječajem u suradnji s uspješnim hrvatskim poduzetnicama. Pridružite se programu vjernosti unutar aplikacije Moj Telekom i spremite se za početak natječaja 7.3.2025. godine. Danas vam predstavljamo Emu Juretić, koja će u suradnji s Magenta Momentsima u igri darovati 10 vaučera u vrijednosti od 100 eura.

Dilemma Posters brend je koji je vrlo vjerojatno dobro poznat svim domaćim dizajnerima interijera i ljubiteljicama u uređenje doma, a iza njega stoji mlada poduzetnica Ema Juretić koja ga je s partnerom pokrenula dok su joj bile tek 24 godine.
Ovaj brend prvi je na hrvatskom tržištu ponudio dekorativne postere koji su prekrasan dodatak svakom domu i koji nude priliku da svoj interijer uredite prema autentičnom stilu, stvarajući ambijent s izraženim osjećajem pripadanja i topline doma.
Kako je Ema Juretić stvorila brend Dilemma Posters
S Emom Juretić razgovarali smo o njenim uzbudljivim poduzetničkim počecima i ključnim koracima koji su je doveli do toga da njen brend uspješno posluje već deset godina. Na početku nam je otkrila kako sve izgledalo u najranijoj fazi:
'Bilo je uzbudljivo, izazovno, zabavno, teško, lako, ozbiljno, spontano, sretno... Sve, samo ne dosadno!', rekla je za tportal pa istaknula na što je najviše ponosna:
'Brend je na tržištu već deset godina, što znači da nešto valjda radimo dobro – ali ono na što sam najviše ponosna je što su naši prvi kupci i dalje s nama. Mi smo mali brend i to ne namjeravam mijenjati. Uživam u toj bliskosti, u tome što poznajem svoje kupce, što imamo stvaran odnos, a ne samo transakciju. Ponosna sam i na sve divne suradnje i projekte koje smo ostvarili, na to što sve proizvodimo u Hrvatskoj i što oko sebe okupljamo predivnu zajednicu ljudi koja cijeni ono što radimo.'
U poduzetničke vode ušla je s 24 godine
To što je s 24 godine pokrenula u svoj brend i skočila u poduzetničke vode bez dana iskustva ne vidi kao manu, već kao veliku prednost.
'Ne znaš što te čeka. Skočiš pa onda kažeš hop. Zelen si, ali zato nemaš straha – sve vidiš kao igru, a prepreke rješavaš u hodu. Ima nešto magično u tom neznanju. Da me sada, s ovim iskustvom i znanjem, pitate bih li sve ponovila – vagala bih puno duže. Naravno, prepreka je bilo i uvijek će ih biti – to je jednostavno dio posla i života. No, jedna stvar me uvijek izbaci iz takta. Kod nas, nakon 'Tko vam je to radio?', druga najpoznatija rečenica u poslovnom svijetu je: 'Aaa, to vam se ne može.' Taj naš mindset me potpuno demotivira. Sve je problem, ništa se ne može i uvijek je kriv netko treći. Ta opća lijenost, nezainteresiranost, neodgovornost i nedostatak drivea u poslu – e, to mi je veća prepreka od bilo koje objektivne situacije', kaže Ema Juretić pa nam odgovara na pitanje što je bilo ključno na njenom poslovnom putovanju:
'Prije bih rekla – tko, a ne što. Brend sam podigla s partnerom, s tada uloženih 500 kuna. Dakle, može se i bez velikog kapitala – ali ne i bez pravih ljudi. Bez njega, bez divnih suradnika i bez malo sreće – Dilemma Posters danas ne bi postojao kao brend.'
Od žena u poduzetništvu često možemo čuti da se susreću s raznim stereotipima u poslovnom svijetu, no Ema Juretić kaže da, srećom, takvih negativnih iskustava nije imala.
'Nikad nisam osjetila da me spol određuje u poslu – sve dok me u određenim prilikama netko ne podsjeti na to, hahaha. Šalu na stranu, ne razmišljam o svom poduzetničkom putu kroz prizmu spola. Fokusirala sam se na kvalitetu proizvoda i zadovoljstvo kupaca – i to su najvažniji faktori koji su utjecali na moj poslovni put. Stereotipi? Pa tko god ih želi uzgajati, neka ih njeguje. Ne zanimaju me. Ili si dobar u poslu ili nisi', jasno nam poručuje pa otkriva u čemu pronalazi inspiraciju i postoji li veliki cilj koji želi ostvariti.
'Puno me toga inspirira - gledanje u more, lijepi razgovori, sretni kupci, boje, prekrasni interijeri. A veliki cilj - biti malen, sretan i jednostavan - kao na početku.'
magenta moments
Osvojite vrijedne nagrade!
Od 7. do 10. ožujka unutar Magenta Moments programa vjernosti možete osvojiti nagrade naših uspješnih poduzetnica:
- Ema Juretić (Dilemma posters) - 10 vaučera u vrijednosti od 100 eura
- Martina Boss - 10 vaučera u vrijednosti od 100 eura
- Ana Bilić Miličić (Alfa Vision optika) - 4 vaučera u vrijednosti od 250 eura
- Aleksandra Dojčinović (LeiLou) - 4 vaučera u vrijednosti od 300 eura
Za one nestrpljive, naše poduzetnice će unutar aplikacije pripremiti i dodatne popuste na svoje proizvode. U Magenta Moments programu mogu sudjelovati svi, bez obzira na operatora kojeg koriste.
Posteri su hit dodatak domu
Posteri su već godinama moderan dodatak domu koji je vrhunska alternativa klasičnim slikama i raznim fotografijama na zidovima.
'Puno radova iz naše ponude autorski su radovi fantastičnih ilustratora / dizajnera iz cijele Hrvatske, stoga - uz svaki takav rad dolazi i dio njihovog izričaja. Zvučat će klišejasto, no zaista podižu prostor. Dobro odabran poster može potpuno promijeniti dojam interijera – dodati mu toplinu, karakter, priču.'
Za kraj nas je zanimalo koji su posteri najtraženiji i kako ih kupci biraju.
'Imamo više od 300 postera u ponudi pa je i potražnja raznolika – svatko pronađe nešto što mu odgovara. No, ono što primjećujem je da ljudi često biraju postere koji imaju emotivnu poveznicu. Ilustrirane kvartovske mape gradova uvijek su tražene jer ljude vežu uz određena mjesta, bilo da se radi o rodnom gradu, kvartovskoj nostalgiji ili dragom putovanju. Osim toga, apstraktni i minimalistički radovi često završe u dnevnim boravcima, dok su personalizirani motivi popularni za dječje sobe.'
Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima u suradnji s Hrvatskim Telekomom.