Neopterećena kritikama, pohvalama, modnim ikonama i diktatima, dizajnerica Đurđica Vorkapić krenula je prije deset godina u modnu pustolovinu koja je rezultirala poznatim brandom Hippy Garden. Prepoznatljiv rukopis, nosive, udobne i seksi kreacije već godinama osvajaju poslovne žene, studentice, srednjoškolke, celebrityje
Njezina žena iz kolekcije u kolekciju transformira se i od rock dame postaje senzualna i ženstvena zavodnica ili pak moćna suvremena gladijatorica. Zanimljivost njezina modnog stvaralaštva je da kroz modu šalje i određenu poruku, a svaka njezina kolekcija je statement. Kroz svoje kreacije progovara o prirodi i zajedništvu s čovjekom, o ljubavi ili pak moći i snazi žene.
Kolekcija La Woman bila je žestoka i vizualno efektna, a cure su se razmazivale na sceni. Druga kolekcija upućivala je na jedinstvenu ljubav Peace, Love i Freedom. Kolekcija Unconditional love bila je snažna, direktna i moćna. Jako puno ljudi slalo mi je poruke SMS, mailove i cijela kolekcija je digla jednu jaku emociju. Bila je to gladijatorska priča o moći žene, a takve su bile i kreacije', kaže Đurđica.
Svoje kreacije Đurđica uvijek vidi u zemljanim tonovima, a kaže da je inspirira sadašnjost.
Uglavnom koristim zemljane tonove i boje koje vezujemo za prirodu, nisam tip koji nastupa agresivno. Prenosim poruku nježnije kroz umirujuće boje koje su u skladu s početkom i prirodom', kaže dizajnerica otkrivajući da inspiraciju za svoj rad pronalazi u sadašnjosti i materijalima.
'Inspiriraju me materijali i sve mi kreće od toga. Ne mogu reći da me inspirira neki film iz 60-ih ili 70-ih kad nisam bila dio te priče. Inspirira me stvarnost', kaže Đurđica koja materijale nabavlja u talijanskim tvornicama s kojima odlično surađuje.
Zanimljiva, otvorena i pristupačna dizajnerica nam je otkrila da ne pada na pohvale i kritike i da joj je najvažnije da osoba koja kupi njezinu haljinu osjeti tu energiju i ljubav s kojom je rađena.
'Kad shvatiš da si ljude dodirnuo i da su se naježili na ono što si ti ponudio, to je ono što je važno', iskreno kaže Đurđica.
Na njezine kreacije, vjerujemo, rijetko tko može ostati ravnodušan. U njima možete izgledati poput ženstvenih grčkih božica, gladijatorica, rokerica, senzualnih i maznih zavodnica. Igra se kožnim dodacima poput pojaseva, seksi dekoltiranih proreza, preko izraženih silueta do ležerne lepršavosti.
Kad je kretala u modni biznis, nije pretpostavljala da će stvoriti pravo malo modno carstvo koje zapošljava deset ljudi i ima franšize u Hrvatskoj i inozemstvu. Otkriva da nije imala viziju, već samo želju da se izrazi i da prati svoju intuiciju.
'Kad nemaš očekivanja nemaš ni granica, jednostavno se prepustiš trenutku', kaže dizajnerica.
A da nije pogriješila, osim brojnih zadovoljnih klijentica, potvrđuje i priznanje Izvorno hrvatsko koje joj je još 2005. dodijelila Hrvatska gospodarska komora.
Elokventna, znatiželjna i puna ideja, ova dizajnerica može se pohvaliti i s dvije inovacije iz područja industrijskog dizajna, a to su držači za stolice, vrećice i torbe te namjenska košara za ostatke hrane. 'Ona služi da ono što nama ne treba možemo dostojanstveno staviti u košaru i da to netko može uzeti. Košara ide na sve tipove kontejnera, a ujedno je košara za kruh i namirnice te ima rupice za zrak. Štitim je dizajnom i idejom i sloganom, a slogan je 'Lakše je ubaciti nego baciti' i 'Ono što je nekom nevažno, drugom je nedostižno', kaže Đurđica.
Mlada dizajnerica u suradnji s tportalom maturantici s najoriginalnijom porukom poklanja haljinu Hippy Gardena.
Ukratko nam napišite zašto biste trebali dobiti baš haljinu Hippy Garden, a najmaštovitiji odgovor dobit će vrijednu haljinu, koja je prikladno za tu priliku u svečanoj crvenoj boji.
Ovdje pročitajte pravila nagradne igre.