Kolekcije cipela u ormarima poznatih ljubiteljica mode gotovo uvijek nalikujuetrgovini slatkišima, sa svim bojama I efektnim detaljima koje se mogu zamisliti. Posebni modeli cipela svaki outfit mogu učiniti boljim, no pojedina dizajnerska imena u posljednje vrijeme odlučila su otići u sasvim drugom smjeru
Sve je počelo prije nekoliko sezona kada je suvremeni modni brend The Row u vlasništvu blizanki Mary-Kate I Ashley Olsen na modnu postu poslao modele u svojim minimalističkim komadima noseći mrežaste papuče koje su izgledale poput čarapa.
Ovakav i slični modeli obuće koji izgledaju kao da svijetom koračamo bosonogi nisu tako bezazleni, a blizanke Olsen zapravo su, prema navodima Voguea, postale pionirima ovog neobičnog modnog trenda.
Gotovo svake sezone Olsenice u svoje kolekcije uklapaju slične siluete obuće nenametljivog stila, stalno u potrazi za načinima da pokažu što više stopala, a da zapravo ne budu vidljiva.
Modni dvojac Proenza Schouler također se priklonio ovom trendu što su dokazali svojom nadolazećom jesenskom kolekcijom koja uključuje je crne kožne papuče, oblikovane poput druge kože, pokazujući udubljenja i udoline na svakom prstu. Uparene s neprozirnim crnim tajicama, ove papuče uklonile su interpunkciju koju cipela prirodno daje odjevnim kombinacijama.
Čak je i njujorški brend Tory Burch, koji nije poznat po tome da radi bilo što minimalističko, pokazao crne kožne papuče s četvrtastim vrhom do gležnja I s jarko crvenim detaljem istaknutim na nožnom prstu.
Kako primjećuje Vogue, ove cipele, koliko god se dizajneri trudili da budu najmanje nametljive, uspijevaju postati zvijezdom stajlinga, a hoće li se ovaj trend s modnih pisti preslikati na gradske ulice u narednim mjesecima, tek trebamo doznati.