Kada su glavnu urednicu modne biblije Voguea, Annu Wintour, u siječnju upitali kojem modnom komadu predviđa veliki uspjeh u 2019. godini, slavna urednica bez razmišljanja je odgovorila: 'Tenisice, i još tenisica.' I dok su donedavno skupocjene torbice predstavljale statusni simbol, u posljednje vrijeme primjećujemo nagli obrat na modnoj sceni. Ovu su ulogu preuzele dizajnerske tenisice, za kojima glavu gube žene diljem svijeta - unatoč paprenim cijenama
Dati 500 eura, koliko iznosi minimalac u Hrvatskoj, mnogima ne predstavlja problem kada su dizajnerske tenisice u igri. Kartice se peglaju i do 24 rate, a umjesto čašćenja večerom ili odlaska na putovanje, mnogi bi radije odabrali potrošiti novac na trendi sportsku obuću s natpisom nekog od vodećih modnih brendova.
Sasvim je jasno da je svijet izgubio kompas kada su u pitanju tenisice koje ove godine slove kao ultimativni hit sezone.
Dizajnerske tenisice postale su statusni simbol, a za njima ne gube glavu samo žene, već i sve više muškaraca koji paze na izgled i prate modne trendove. Više nisu in one bijele, već bijele s potpisom brendova Golden Goose, Valentino ili Gucci.
Modne blogerice diljem svijeta, kojima je posao odijevati se u skladu s trendovima i reklamirati svoj stil na društvenim mrežama, potpuno su poludjele za brendiranim tenisicama, među kojima prednjače redom skupocjeni brendovi poput Balenciage, Guccija, Louis Vuittona, Fendija i Alexander McQueena.
Upravo su modne blogerice i slavne trendseterice koje predstavljaju modne uzore dodatan razlog zbog kojeg zaljubljenice u modu gube glavu za skupocjenim tenisicama koje si mnoge od njih ne mogu priuštiti.
Pomama za ovim statusnim simbolom otišla je toliko daleko da je nadmetanje između toga tko će imati skuplji par tenisica sve prisutnije i među srednjoškolcima. Business Insider nedavno je objavio članak u kojem navodi kako u američkim školama vlada društvena podjela zasnovana na tome koje tenisice koji učenik nosi, a nažalost, nije puno drugačije ni u našim gimnazijama.
Među najpopularnijim dizajnerskim tenisicama trenutno su modeli s potpisom talijanskog brenda Golden Goose, čija cijena varira između 445 i 1700 dolara, a koje su postale sinonim za prestiž i ulaznica za bolji položaj u društvu.
Sve više zaljubljenika u modu gleda na dizajnerske tenisice kao na investiciju, no postavlja se pitanje - je li suludo davati toliku svotu novca za obuću koja će nam, budimo realni, potrajati možda dvije sezone? Dok razmišljamo o tome, ljubitelji tenisica diljem svijeta troše vrtoglave iznose kako bi u svoj ormar pospremili omiljeni dizajnerski par.