Imam problem s VW Golfom 1.9 TDI 74 kW. Paljenje automobila zimi ujutro u toploj garaži je lutrija. Naime, motor jako dugo vergla dok ne upali, a kad upali, ostane upaljena i lampica kontrole proklizavanja. U ovlaštenom servisu konstatirali su kvar CKP senzora, zamijenili ga novim, ali problem je ostao isti. Daljnjom dijagnostikom je utvrđeno da je mapa ECU-a prebačena na automatski mjenjač, a ne na ručni, koji se nalazi u ovom automobilu. E sad, bilo bi mi čudno da auto ne upali zimi na -17 do -25 kad ostane na parkingu, no tada pali bez greške. Da nije bio namijenjen za Sibir?! Također, ponekad na dijagnostici javi grešku paljenja na 1. cilindru. Mogući kvar, kažu, nedostatak je iskre za paljenje, nepravilna količina goriva i tako to. Što da radim?
Potrebno je provjeriti fazu motora bosch-pumpe i izmjeriti kompresiju motora. Pri niskim temperaturama pali dobro jer dulje drži uključene grijače motora, a kada je toplo, pali ih nakratko ili uopće ne.
Ako i sami imate problema s automobilom, šaljite nam upite na e-mail autozona@t-com.hr. Na vaša pitanja odgovara voditelj servisnog odjela TRCZ-a Mario Brezak.