Najjeftiniji automobil na svijetu, Nano, nije se pokazao tako uspješnim kako su se Indijci nadali, no to ne znači da Tata odustaje od ambicioznih planova
Nano neuspjeh duguje nemogućnosti Tate da pravovremeno isporuči dovoljnu količinu vozila na domaćem tržištu, što je značajno produljilo vrijeme čekanja te odgodilo planiranu izvoznu ofenzivu.
Kao veći problem mališana pokazala se i sklonost samozapaljivanju.
No sada su u Tati spremni za friški početak i osvajanje Starog kontinenta. Kako nagađa nizozemski Autoweek, Tata planira utući milijardu eura kako bi od Nokijine tvornice u Cluj-Napocu napravio proizvodne pogone za sastavljanje Nana.
Pogoni bi mogli donijeti čak 5.000 novih radnih mjesta, a Indijci su se za Rumunjsku navodno odlučili zbog niskih troškova plaća te konkurentnosti. Kupci automobila proizvedenih u Europskoj uniji oslobođeni su plaćanja carine.
Europski Nano, nažalost, neće cijenom moći konkurirati svojem indijskom bratu. Strože sigurnosne i ekološke norme značajno će mu podići cijenu, no možda ne toliko da ne bude najjeftiniji automobil u Europi.