L'Oreal, najveći svjetski proizvođač kozmetike, uklonit će s proizvoda za korekciju tena izraze koji označavaju izbjeljivanje kao što su 'bijelo' i 'svijetlo', kazala je glasnogovornica kompanije, dan nakon što je to učinio Unilever, u kontekstu jačanja kritika na društvenim medijima
Unilever i L'Oreal veliki su igrači na globalnom tržištu krema za izbjeljivanje kože koje se koriste u mnogim azijskim, afričkim i karipskim zemljama gdje se svijetlu kožu smatra poželjnom.
Unilever je posebice izložen kritikama zbog brenda 'Svijetla i lijepa', u vrijeme svjetskog fokusa na rasne nepravde nakon višetjednih prosvjeda koje je izazvala smrt Afroamerikanca Georgea Floyda u svibnju u SAD-u.
L'Oreal's ima kremu pod nazivom 'Garnier Skin Naturals White Complete Multi Action Fairness Cream'.
Kompanija Johnson & Johnson otišla je i korak dalje objavivši kako će prestati prodavati kreme za izbjeljivanje lica koje se prodaju u Aziji i na Bliskom istoku, kao brendovi Neutrogena i Clean & Clear.