Svoje vjerne obožavateljice, poznati švedski high street brend ovih je dana odlučio počastiti lansiranjem nove capsule kolekcije ljetnih haljina koje će, prema mišljenju brojnih modnih urednika, doživjeti veliki uspjeh u narednim tjednima
Poznat i obožavan zbog svojih ekološki osvještenih modnih kolekcija, švedski H&M jedan je od rijetkih popularnih high street brendova koji je priznao svoje ekološki problematične proizvodne procese nastanka odjeće, postigavši veliki napredak u inovacijama i ispravljanju navedenog problema po pitanju brze mode koja šteti okolišu.
Uz do sada neodovoljno razvijenu održivu proizvodnju u modnoj industriji, H&M je osmislio bezbroj inovativnih materijala s kojima eksperimentira posljednjih sezona - vlakna citrusnog voća za umnožavanje svile, listovi ananasa kao alternativa koži i reciklirano staklo koje se upotrebljava za izradu nakita.
Sa svojom najnovijom Conscious kolekcijom haljina izrađenih od recikliranog i trajno nabavljenih materijala - poput organskog pamuka, Tencela ili recikliranog poliestera - H&M nastavlja svoju predanost prema svjesnijoj budućnosti.
'Ovo je još jedan korak prema cilju korištenja recikliranog i trajno dobivenog materijala do 2030. godine na način da održiva odjeća postane dostupna svima', otkriva predstavništvo švedskoga brenda.
Spomenuta kolekcija održivih haljina koja je prije nekoliko dana lansirana na stranicama brenda obiluje jarkim bojama, upečatljivim uzorcima, trendovskim detaljem puf rukava te stiže u različitim dužinama, a brojni joj modni urednici predviđaju veliki uspjeh u narednim tjednima koji bi mogao rezultirati rasprodanim zalihama.