samo balenciaga

Nakon niza zastrašujućih stajlinga, Kim sada nosi Barbie ružičastu kombinaciju od glave do pete, no svi se pitaju što krije njezina vjernost jednom dizajneru

08.10.2021 u 09:42

Bionic
Reading

Kim Kardashian kraljica je privlačenja pozornosti, a kada se radi o upečatljivim modnim stajlinzima rijetko tko je može nadmašiti. Dokazala je to svojim 'zastrašujućim' izdanjem ušla je u povijest Met Gale, a sada je crnu boju zamijenila Barbie ružičastom od glave do pete

Posljednjih tjedana reality zvijezda i milijarderka Kim Kardashian pažnju je plijenila jedinstvenim stajlinzima. Povodom promocije albuma 'Donda' svog, još uvijek zakonskog, supruga Kanye Westa, pokazala je sado mazo izdanja s potpuno prekrivenim licem, zatim se na crvenom tepihu povodom Met Gale pojavila u crnom od glave do pete, uključujući i lice. Za te njezine stajlinge bio je zaslužan direktor modne kuće Balenciaga, dizajner Demna Gvasalia.

Sada se Kim okrenula drugoj krajnosti te prošetala još jedan stajling iste boje od glave do pete, ovoga puta u vibrantnoj ružičastoj boji. No, i sa izgledom u Balenciagi od glave do pete, Kim je ostala vjerna Demni Gvasaliji. Ovoga puta izbor je pao na strukirani baršunasti sako i sada već poznate Balenciagine 'možda-čizme-možda-hlače' (najvjerojatnije čizme do koljena), našle su se tu i ružičaste rukavice, a bojom se jedino izdvajala mala srebrna torbica optočena sjajnim detaljima.

Kim Kardashian
  • Kim Kardashian
  • Kim Kardashian
  • Kim Kardashian
  • Kim Kardashian
  • Kim Kardashian
    +2
Kim Kardashian Izvor: Profimedia / Autor: MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Ovaj stajling, iako u potpunosti ružičast, obilježava Kiminu kampanju koja se može opisati riječima 'ili Balenciaga ili ništa'. Naime, reality zvijezda mjesecima nije odjenula ništa osim kreacija ovog luksuznog brenda (osim nekoliko komada Skimsa tu i tamo), a preferira nošenje Balenciaginih hlača-tajica što je češće moguće.

Još uvijek nije poznato što točno Kim ima u planu s ovim nizom Balenciagine odjeće. U modnim krugovima kruže priče o suradnji, marketinškoj kampanji, ali i opciji da Kim njeguje monobrending samo zato što može. Kako god bilo, sigurno ćemo saznati u dogledno vrijeme.