Putem društvenih mreža, pod hashtagom #GrabYourWallet, pokrenut je bojkot brenda s potpisom Ivanke Trump. Unatoč jakoj kampanji i velikom pritisku na neke od najpoznatijih robnih kuća u Americi, parfem s potpisom kćeri novoizabranog američkog predsjednika, i dalje je najprodavaniji na Amazonu
Nakon što je brend Ivanke Trump smješten na 'Grab Your Wallet', listu kojom se bojkotiraju određeni proizvodi, neke od najpoznatijih američkih robnih kuća sa svojih su polica 'izbacile' odjeću s njezinim potpisom, zbog, navodne, slabe prodaje. Ipak, čini se kako bojkot nije utjecao na online prodaju putem Amazona, gdje parfem s potpisom Ivanke Trump suvereno vlada prvim mjestom najprodavanijih proizvoda u kategoriji ženskih parfema.
Zanimljiv je podatak kako je dosta korisnika ostavilo negativan komentar, no ne zbog kvalitete parfema ili sastojaka mirisa, već zbog političkih odluka Donalda Trumpa.
Kampanja #GrabYourWallet napravila je pritisak na Nordstrom, Neiman Marcus, Jet.com, Gilt i Shoes.com da prestanu prodavati proizvode iz linije s potpisom Ivanke Trump. Sears i Kmart maknuli su u potpunosti ih sa svojih internet stranica, dok je robna kuća TJ Maxx instruirala svoje zaposlenike da odjeću sakriju na katu gdje se nalazi samo odjeća na rasprodaji.
Bojkot se širi putem društvenih mreža
Žalosno je to, da je Ivanka Trump bilo čija kći, a ne od omraženog Donalda Trumpa, njezin bi se uspjeh dizao u nebesa, a bila bi i dalje jednako uspješna sa ili bez novca i utjecaja koje je dobila zahvaljujući ocu.