Presretne tinejdžerice poharale su i drugi H&M-ov dućan koji je veći od prvoga te nudi programe za djecu i trudnice
Drugi H&M u Hrvatskoj jutros je u Arena Centru otvorio svoja vrata. Iako se i na ovo otvorenje čekalo u redovima, kupaca je ipak bilo manje nego prije tjedan dana na otvorenju prvog H&M-ovog dućana u trgovačkom centru Cvjetni. Većinu su i ovoga puta činile znatiželjne tinejdžerice te pokoja majka s djecom jer, za razliku od prvoga dućana, ovaj H&M nudi odjeću za djecu i bebe te kolekciju za trudnice.
Brojne kupce dočekalo je iznimno dobro raspoloženih 45 djelatnika koji su skakali, plesali i pjevali iako je bilo tek 9 ujutro. 'Odlično je ovako započeti dan – pjesmom i plesom. Odmah je atmosfera zanimljivija i dan bude pozitivniji', komentirali su među sobom neki od djelatnika. Netom prije samog otvorenja krenulo je i odbrojavanje poput onoga kada se čeka Nova godina što je dodatno pridonijelo atmosferi nestrpljivosti među kupcima.
Drugi hrvatski H&M veći je od prvoga i broji 1.800 kvadrata. Uz dječju kolekciju te onu za trudnice, može se pronaći i muška i ženska odjeća te program za tinejdžere. Ponuda nije u potpunosti ista kao ona u Cvjetnom, a to je neke razočaralo. 'Došla sam po jednu haljinu koju sam vidjela u dućanu u Cvjetnom, ali nije bilo broja tamo, a ovdje je uopće nemaju. Vidim da nema ni još nekih stvari', požalila nam se 19-godišnja studentica rodom iz Splita.
No, nije dugo žalila jer su joj pažnju zaokupile neke druge stvari. Baš kao i na otvorenju prvog dućana, i na ovome su podijeljeni vaučeri od 100 kuna za prvih sto kupaca. 'Super će mi doći tih 100 kuna. Planiram ovdje danas obaviti veliki šoping jer mi puno toga treba za proljeće i ljeto. Presretna sam što je H&M došao i u Arena centar jer blizu živim, pa ću često moći dolaziti', otkrila je 24-godišnja Iva iz Zagreba.
Dječja kolekcija posebno je razveselila majku dvogodišnje djevojčice koja je oduševljeno birala majice i haljinice: 'Puno mi znači otvorenje ovoga dućana u Zagrebu jer sam često baš zbog njih putovala u Austriju i Sloveniju. Sada to više ne moram činiti, a njih jako volim jer imaju povoljne cijene.'
Upravo to je motiv većine ljubitelja ovog modnog brenda – pristupačne cijene i moderna odjeća. Očito je da je ljubav obostrana jer H&M najesen planira nastaviti s otvaranjem nović dućana, i to u Zagrebu, Splitu i Zadru.