ŠTREBERSKI ŠIK

Naočale kojima su zaluđene slavne dame i trendseterice

03.12.2016 u 08:00

Štreberske naočale na slavnim damama

Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Bionic
Reading

Ideja štreberskog šika na modnoj sceni nikad u potpunosti ne odlazi, već s godinama poprima moderne preinake. Ovu činjenicu potvrđuje najnoviji trend, osobito popularan u svijetu slavnih ljepotica i utjecajnih modnih blogerica

Ove sezone svjedočimo velikoj popularnosti krpica iz bakinog ormara, ako je suditi prema revijama modnih kuća Miu Miu, Céline i Balenciaga, akoje su aktualne kolekcije obogatile komadima inspiriranima njima.

Uz spomenute krpice, aktualna sezona iznjedrila je još jedan trend u znaku modnog dodatka koji se stilski naslanja na njih. Riječ je o naočalama za vid specifičnih zlatnih ili srebrnih okvira koje veličinom podsjećaju na štreberske ili bakine, s kojima ih često uspoređuju. Ove naočale tako su postale ključnim dodatkom u svijetu slavnih ljepotica i utjecajnih modnih blogerica koje maštovite kombinacije često upotpunjuju upravo njima.

Nakon velike popularnosti naočala za vid debelih crnih okvira, nalik onima hipsterskog tajnog agenta Austina Powersa, danas su posebno popularni modeli koji su postali zaštitni znak poznatog fotografa Terryja Richardsona.

Model Emily Ratajkowski posljednja je u nizu slavnih osoba koje su isprobale čari ovih upečatljivih naočala za vid.

Makin pots ??

Fotografiju objavljuje Emily Ratajkowski (@emrata)

Na modnim pistama među prvima ih je proslavila modna kuća Gucci stvorivši od bakinih naočala acetatnih okvira lude, kičaste verzije. Guccijev primjer slijedila je modna kuća Chanel lansirajući predimenzionirane naočale srebrnih okvira koje su osvojile pažnju utjecajnih blogerica, uključujući Charlotte Groeneweld, osnivačicu popularnog modnog bloga The Fashion Guitar.