Petnaest godina nakon lansiranja, prepoznatljive čizme s lokotom francuske kuće Givenchy u modu su se vratile u velikom stilu
Godine 2010. kada su premijerno lansirane, talozvane Shark Lock čizme postale su must-have modelom. Dizajnirane od strane Riccarda Tiscija, tadašnjeg kreativnog direktora brenda, obilježile su rane nulte godine, a u vremenima kada modnom scenom vlada Y2K estetika nimalo ne čudi oživljavanje ovog poznatog modela obuće s dizajnerskim potpisom.
Za novu mladost kultnih Shark Lock čizmi pobrinuo se sadašnji kreativni direktor Givenchyja, Amerikanac Matthew M. Williams, predstavivši ih u sklopu aktualne kolekcije.
Osim detalja lokota ukrašenog Givenchyjevim logom, ove čizme do koljena karakterizira poseban dizajn kojim imitiraju izgled trapez nogavica.
U glatkoj crnoj, devinoj ili šumski zelenoj koži, u crnim i bež nijansama, u dvobojnoj crno-bijeloj koži ili zmijskom uzorku, ove legendarne čizme dostupne su u brojnim verzijama, a za ljubiteljice diskretnijih opcija tu je niska verzija Shark Lock čizmi s marshmallow potplatom za zajamčenu udobnost.
Kada je 2. listopada u sklopu pariškog Tjedna mode predstavio kolekciju za nadolazeću sezonu proljeće/ljeto, Givenchy je na reviju pozvao brojne poznate dame koje su stajlinge za reviju začinile ovim velikim modnim povratnikom s početka milenija.
POPULARNA ESTETIKA