POVRATAK OTPISANIH

Nema tko ih nije nosio: Kultne čizme s početka milenija vratile su se u velikom stilu

10.11.2022 u 11:45

Bionic
Reading

Petnaest godina nakon lansiranja, prepoznatljive čizme s lokotom francuske kuće Givenchy u modu su se vratile u velikom stilu

Godine 2010. kada su premijerno lansirane, talozvane Shark Lock čizme postale su must-have modelom. Dizajnirane od strane Riccarda Tiscija, tadašnjeg kreativnog direktora brenda, obilježile su rane nulte godine, a u vremenima kada modnom scenom vlada Y2K estetika nimalo ne čudi oživljavanje ovog poznatog modela obuće s dizajnerskim potpisom.

Za novu mladost kultnih Shark Lock čizmi pobrinuo se sadašnji kreativni direktor Givenchyja, Amerikanac Matthew M. Williams, predstavivši ih u sklopu aktualne kolekcije.

Osim detalja lokota ukrašenog Givenchyjevim logom, ove čizme do koljena karakterizira poseban dizajn kojim imitiraju izgled trapez nogavica.

U glatkoj crnoj, devinoj ili šumski zelenoj koži, u crnim i bež nijansama, u dvobojnoj crno-bijeloj koži ili zmijskom uzorku, ove legendarne čizme dostupne su u brojnim verzijama, a za ljubiteljice diskretnijih opcija tu je niska verzija Shark Lock čizmi s marshmallow potplatom za zajamčenu udobnost.

Kada je 2. listopada u sklopu pariškog Tjedna mode predstavio kolekciju za nadolazeću sezonu proljeće/ljeto, Givenchy je na reviju pozvao brojne poznate dame koje su stajlinge za reviju začinile ovim velikim modnim povratnikom s početka milenija.

POPULARNA ESTETIKA

Hit komadi s početka milenija dominirali novom kolekcijom Givenchyja

Pogledaj galeriju