Lijepa Nina Badrić postala je zaštitno lice ekskluzivnog nakita koji ženu čini još otmjenijom i glamuroznijom
Freywille je tvrtka koja se bavi kreiranjem luksuznog umjetničkog nakita od finog emajla ukrašenog 18 i 24-karatnim zlatom, a u listopadu otvara ekskluzivni butik u Zagrebu.
Za prvo predstavljanje u Hrvatskoj, angažirali su za ambasadoricu našu glazbenu divu Ninu Badrić. Nakit je jedinstven, kažu, po autentičnom umjetničkom dizajnu bogatom raskošnim i živopisnim motivima te inspiriran najvećim majstorima slikarstva poput Moneta, Klimta, Hundertwassera i Mucha. Svaki komad nakita ručno se izrađuje u izvornom ateljeu u središtu Beča, na istoj lokaciji još od 1951. Ovaj austrijski brend prisutan je sa 90 butika u 35 zemalja.
Svaka kolekcija sastoji se od nekoliko setova - različitih interpretacija tema i sadrži: narukvice, ogrlice, prstenje, privjeske i naušnice te elegantne satove. Dodatni asortiman obuhvaća ručno bojene, svilene šalove i marame te pisaći pribor. Elegantna kolekcija za muškarce obuhvaća kravate i kopče, manšete i remene čije kopče odgovaraju temama kolekcija.
'Velika je čast biti ambasadorom svjetski poznatog brenda u Hrvatskoj! Njegova energija i inspiracija desetljećima se crpi iz lojalnosti jednoj predivnoj tradiciji; više od 60 godina nakit se ručno stvara i umjetnički oslikava u izvornom ateljeu u Beču. Ljubav prema umjetnosti, vrhunska izvedba i duboko poštovanje prema drugim kulturama, definiraju rad i uspjeh kompanije te predstavljaju ono s čime se mogu poistovjetiti. Nakit je otmjen, osebujan i trajne vrijednosti. Svaki komad je malo unikatno umjetničko djelo koje slavi humanizam, kreativnost i veličanstvenost života koja proizlazi iz obilja prekrasnih ljudskih emocija. Ovaj nakit biraju snažne, moderne žene istančana ukusa i snažno razvijene osobnosti kako bi istaknule svoju gracioznost i privlačnost, ali prije svega svoju unutarnju snagu i stav', izjavila je Nina Badrić