Nissan Note
Izvor: Promo fotografije / Autor: nissan
Nissan Note
Izvor: Promo fotografije / Autor: nissan
Novi Nissan Note u odnosu na prethodnika zadržao je skoro samo ime. Automobil izgleda drugačije, opremljeniji je te u konačnici više nije monovolumen, već klasični hatchback
Novi Note zadržao je međuosovinski razmak svojeg prethodnika, no s kraćim prevjesima i manjom visinom. Rezultat je automobil dinamičnog oblika s potpuno novim korporativnim izgledom prednje maske koji će u dogledno vrijeme vjerojatno biti preslikan i na ostale modele japanskog proizvođača.
Nissan se hvali iznimno prostranom i bogato opremljenom unutrašnjošću. Note bi trebao biti predvodnik u klasi po pitanju dostupnog prostora za koljena i glave putnika na stražnjoj klupi, a valja spomenuti i da ulazak na stražnju klupu olakšava otvaranje vrata do otklona od 90 stupnjeva. Prtljažnik pak standardno nudi 325 litara odnosno do čak 2.000 litara s preklopljenom stražnjom klupom.
Japanci su jako ponosni na sigurnosni paket opreme koji zovu 'Sigurnosni štit', a koji njihov automobil izdvaja od konkurencije. Riječ je o kombinaciji aktivnih elemenata sigurnosti poput sustava za nadzor mrtvog kuta, nesvjesnog prelaska u drugu traku i sustava koji otkriva pokretne objekte u blizini automobila. Informacije šalje širokokutna kamera postavljena na stražnjem kraju automobila koja se sama čisti i suši, te u kombinaciji s dvije kamere u retrovizorima omogućava panoramski, ptičji pogled na stanje oko automobila, što olakšava parkiranje i isparkiravanje.
Automobil će se nuditi s tri motora i tri paketa opreme - Visia, Acenta i Tekna. Tu su 1.2 benzinci sa 80 i 98 KS, te poznati 1.5 dizelaš sa 90 KS. Emisija CO2 kreće se od 109 grama po km za slabijeg benzinca do 99 grama za snažnijeg s mehaničkim kompresorom, te 92 grama za dizelaša. Svi su motori standardno upareni s peterostupanjskim ručnim mjenjačem, dok će uz nadoplatu biti dostupan i kontinuirano varijabilni automatski prijenos. Što se ovjesa tiče, čine ga McPherson opružne noge sprijeda i torzijska osovina straga. Upravljač je električni servo, sprijeda su diskovi, a straga bubnjevi.
Standardni model dolazi s ABS-om ESP-om, šest zračnih jastuka, klimom, audio uređajem s USB priključkom, električnim podizanjem prednjih prozora i električno kontroliranim retrovizorima, tempomatom, limitatorom brzine, daljinskim centralnim zaključavanjem i start/stop sustavom. U verziji sa slabijim benzincem ovako opremljeni Note košta 89.900 kuna, dok je za najprestižnijeg dizelaša s opremom Tekna potrebno izdvojiti 129.445 kuna.