Nissan je objavio da razvija dvije napredne tehnologije osmišljene da olakšaju vozačima prolaske zavojima usklađivanjem sustava navigacije, motora, kočenja i upravljanja
Povezujući postojeći sustav za održavanje razmaka (Distance Control Assist) s podacima na navigacijskoj karti, tzv. pametna papučica u sprezi s navigacijom (Navigation-Cooperative Intelligent Pedal) može pomoći vozaču da uspori ili prikoči pri ulasku u zavoj na temelju trenutačnih navigacijskih podataka. Sustav aktivne stabilnosti (Active Stability Assist) pomaže pri nadzoru momenta skretanja vozila te usporavanju i kočenju u zavojima ovisno o zahtjevu vozača. Oba su sustava osmišljena da vožnju učine ugodnijom.
Novi sustav za održavanje razmaka (DCA) povezuje nadzor razmaka, prvi put ugrađen u Nissan Fugu u prosincu 2007, s navigacijskim sustavom automobila. Kad podaci iz navigacijskog sustava govore da slijedi zavoj, DCA podiže papučicu gasa i tako navodi vozača da je otpusti. Kad vozač podigne nogu s papučice, sustav aktivira kočnice i ujednačeno usporava vozilo. To je prvi pomoćni sustav na svijetu koji smanjuje opterećenje vozača na zavojitim cestama integracijom navigacijskog sustava, papučice gasa, pogonskog sklopa i kočnica.
Sustav će prvi put biti ugrađen u novu Fugu koja će na japansko tržište izići u jesen ove godine.
Sustav aktivne stabilnosti (ASA) olakšava vozaču nadzor vozila usklađujući kočenje, upravljanje i rad motora. Sustav pridonosi mirnom upravljanju i povećava užitak vožnje na zavojitim brdskim cestama ili autocestama.
Sustav prepoznaje vozačeve zahtjeve prema načinu upravljanja i obrascu ubrzavanja i kočenja, a zatim prilagođava kočenje i okretni moment na svakom kotaču zasebno kako bi vozilo bilo što mirnije. Tijekom kočenja sustav optimizira raspodjelu sile na svaki od kotača ovisno o polumjeru zavoja. Sustav je osmišljen tako da vozač osjeća da ima bolji nadzor.
I taj će se sustav prvi put ugraditi u novu Fugu koja će u prodaju biti puštena u drugom dijelu ove fiskalne godine.