Kao nemalo iznenađenje stigla je vijest da Mercedes planira E-klasu kupe cjenovno smjestiti ispod limuzine E-klase. Zašto bi, uostalom, ekskluzivniji i atraktivniji dvovratni model koštao manje od njegove konvencionalne četverovratne, limuzinske inačice
Čini se da Mercedesova računica ipak štima, jer je nova E-klasa kupe umjesto na platformi limuzine E-klase građena na manjoj platformi aktualne C-klase. Isto je Mercedes radio i s prošlom generacijom serije CLK, prethodnice aktualne E-klase kupe, koja je također bila građena na platformi tadašnje C-klase.
Korištenje manje i jeftinije platforme u izradi kupea za Automotive News opravdao je Mercedesov direktor Ernst Lieb, koji je rekao da je platforma C-klase rezultirala 'izradom krućeg automobila s nešto boljim performansama'.
Naposljetku se ispostavlja da se pri izradi nasljednice CLK ništa, osim prijelaza na novu nomenklaturu, nije promijenilo - nasljednica se i dalje izrađuje na manjoj platformi, samo se više ne zove CLK, nego E-klasa kupe.