Početkom iduće godine Opel će zamijeniti aktualnu Corsu ecoFLEX novim, snažnijim i još štedljivijim modelom
U izvedbi s troja i petero vrata, nova Corsa bit će pokretana 1.3-litrenim common-rail dizelašem s turbopunjačem varijabilne geometrije koji razvija 95 KS, odnosno 28 posto više od prethodnika koji je razvijao 75 KS.
Unatoč primjetnog povećanja snage, novi motor zapravo troši manje, i to za više od deset posto. Tako prosječna potrošnja u kombiniranom europskom ciklusu, prema Opelovim podacima, iznosi 3,7 litara, dok je emisija CO2 po kilometru svedena na 99 grama.
Kako bi se postigao taj rezultat, osim izmjena na mehanici, Opelovi inženjeri doradili su i aerodinamiku automobila snizivši podvozje za 20 milimetara te opremajući ga setom lakših, 14-colnih aluminijskih naplataka, kao i pneumaticima dimenzija 175/70 s nižim otporom kotrljanja.
Tu je i peterostupanjski mjenjač s dužim prijenosnim omjerima. Opel tvrdi da će nova, najštedljivija Corsa dosprintati do stotke za 12,3 sekunde te postići 177 km/h maksimalne brzine. Cijena modela zasad nije poznata.